![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze meeting gaat niet alleen om de barndoors Rokus! Iedere meeting is weer anders.... Bij Camberg stond alles naast elkaar, redelijk per type gesorteerd. Dat geeft ook een heel ander idee want ik denk dat het echt niet veel scheelt. Enne "aandacht te kort"? 80 foto's met alleen maar auto's is ook maar saai toch? :biggrin: En ik sta er maar 2 keer op! ![]() Last edited by keverpech : 27-06-2005 at 17:39. |
|
||||
|
||||
![]() Ik begin na het zien van al deze foto's toch te twijfelen aan mijn golfje ,Aircooled is toch wel mooier!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn Golf is aircooled, heeft geen koelwater en geen radiateur :P
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 27-06-2005 at 23:00. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan mij niet saai genoeg zijn keverpechie ![]() ja 2x zou niet zou niet zo erg zijn, maar kom je nu bijna op iedere foto tegen zucht. ![]() ![]() Last edited by Meetlint : 27-06-2005 at 22:48. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja, andere mensen vinden mij blijkbaar fotogeniek! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gewoon doorgaan hoor erwin, ACn ff vaker je kop erop.,. vind het altijd wel een gezellig gezicht
![]() ![]() ![]() toi toi toi
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar hebben we het nou over kijk mij daar ![]() Of over auto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mensen en hun hobby (auto). 50/50 dus eigelijk heb je mazzel dat ie niet op 50 % van de foto's staat. :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik mazzel of de rest :biggrin: :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke, hier moet ik je gelijk in geven, jij en de rest ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:p ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en we willen zo graag babbeltje maken met de rest :biggrin: :biggrin: :biggrin: Last edited by Meetlint : 27-06-2005 at 23:12. |
|
||||
|
||||
![]() ploon is ook weer thuis (dinsdagavond laat al, maar toen had ik echt geen zin meer om mijn foto's uit te zoeken). inmiddels staan de pics er op, video's volgen nog:
BBT convoy hessisch oldendorf wolfsburg die barndoor met steiners is van Karl en had inderdaad maar 2 miles op de klok staan bij aanvang van de rit naar wolfsburg (dat was ons uiteindelijke doel). het blokkie was echter al wel in een andere bus ingelopen, maar de oliekoelers en bak waren nu weer anders. ben blij te zeggen dat hij het (tot zeist teminste) gehaald heeft. karl en sue stonden gister zelfs nog met de bus in de wolfsburger krant! echt cool. zeker als je ziet wat voor een hok dat ding 4 jaar geleden was. die turbo met intercooler is van jim. een erg leuk ding om ferrari's mee te pesten. bi 180 per uur ging de ferrari rijder sjagerijnig van zijn gas af :-) het goede nieuws is dat bad camberg sinds kort een nieuwe burgemeester heeft en die is vriendjes met de familie lotterman, dus in 2007 is het gewoon weer feest daarzo!! mooie pics van iedereen (zal ze vanavond nog eens wat beter bekijken) ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Pim, mooie foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() WOW, wat een foto's, heb zeker wat gemist, ben naar een ander vw weekend geweest, was ook goed maar niet zo goed denk ik, volgend jaar dan maar.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan ben je wel alleen......... ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn video's staan nu ook on-line
http://www.aircooled-passion.com/wa...WNLOAD3&taal=en
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: ![]() hahahahaaa psiessss
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das pas een vouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdak ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA JA, kwist niet dat dit 1 keer in de 4 jaar gehouden werd, maar ja! ![]()