![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja dennis ja tegen mijn reet aan en ik werd gelanceert tegen de stand
|
|
||||
|
||||
![]() wil de eigenaar van de donker blauwe polo met de kenteken bla bla bla naar zijn auto gaan. uw lichten staan nog aan !!!!!!!
niet weer je verlichting aan laten staan he kevin ![]()
Always VW Last edited by AZRAIL : 24-04-2005 at 19:29. |
|
||||
|
||||
![]() sukkel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben wel errug vaak gespot vandaag zelfs zonder mijn golfje :biggrin::biggrin::biggrin: was echt een SUPER gezellige dag!!! Met dank aan LinnieTDI, Baseknot, Azrail, en aanhang ![]() ps: Voor een gratis leenwagen is dit niet verkeerd toch.... Alles loopt... Als die 1.2 12v op mijn manier is ingereden loopt die zelfs nog :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal toch niet aan die speakers in die polo liggen.... :biggrin: ![]() Trouwens op de terugweg met Azrail een club porsche 356's tegengekomen, en bij Nijmegen geraced met een Delorean ![]() ![]() Hij voelde zich denk ik niet uitgedaagd door een polo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo leer je weer mensen kennen he.. heb vrouwen in rokjes gezien maar geen Linnie's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb em op video ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was zekers gezellig.het weer was ook lekker, al vond jij het TE lekker met je airco ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
posten!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook daar weer zo'n zelfde geluidje dat het niet doet.... echt heel lame, je hebt niet eens in de gaten dat je knipperlichten of je gewone licht aanstaat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
airco is voor mietjes!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet daar toch van genieten.... in mijn golfje heb ik het niet (gewichtsbesparing :biggrin: ) |
|
|||
|
|||
![]() Vet ding hajee !!!!
we hebben er zeker een uur over gesproken een maat en mij ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja je moet toch een beetje rustig blijven als je je bedenkt dat je eigen golfje achter een hek staat, waar je hem niet mag weghalen omdat de spuiterij failliet is..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sow.. toch wat gemist zie ik...
ik zal even een album aanmaken, dan kan iedereen daar zijn foto's indonderen..
|
||||
|
||||
![]() OOPS!!!!, nu staan er dus 2 albums van lelystad, degene die nog leeg is graag ook leeghouden, dan word die wel gedelete als Marc en Niels terugzijn.... pfffffff. lekker naar de see en mij een forum laten runnen,. dat gaat natuurlijk niet goed :p
|
|||
|
|||
![]() Was niet veel te zien helaas, gelukkig was het weer mooi! Nog een paar sprintjes gedaan op heen en terugweg, alleen jammer dat die 2 911's niet even wilden sporten
![]()
|
|||
|
|||
![]() op www.vwdepartment.nl staan ook nog een paar pictures.
|