Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 22-09-2012, 18:09
golfjegti2 golfjegti2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 85
Default

Ik zal even kijken als ik weer in de loods ben maar ik geloof leren hoofdsteunen uit mijn hoofd gezegd.

De motorkeuze daar ben ik nog niet helemaal uit ik ga eerst al het plaatwerk herstellen en de auto roestvrij maken.
Vervolgens zal de auto gespoten worden en wat er dan nog voor budget overblijft zal de motorkeuze bepalen denk ik.
Dit zal waarschijnlijk een 1.8kr of een 2.0abf worden, de kr is al aanwezig

__________________
Project: Golf1 gti '78
Reply With Quote
  #42  
Old 22-09-2012, 18:15
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

De hoofdsteunen zijn wel van skai. Ik bedoel de stof onder de hoofdsteunen. Bij een gti van 1978 hoort dit skai te wezen en bij een gti van modeljaar 1979 (vanaf 8/78) is dit de zwarte stof die ook in de rest van je interieur zit verwerkt. Blijf je project met belangstelling volgen!
Reply With Quote
  #43  
Old 12-01-2013, 20:38
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Hoe staat het met de restauratie ? Ben wel benieuwd hoe het er voorstaat.
Reply With Quote
  #44  
Old 15-01-2013, 23:00
markg60 markg60 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 190
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Zag dat je je originele 1978 gti motorblok hebt verkocht. Echt jammer een originele NL gti met originele motor, bak en interieur is echt heel heel zeldzaam hoop dat je er geen spijt van krijgt dat je je motor verkocht hebt. Ik vermoed dat er niet meer dan 15 originele gti's van 1977 en 1978 nog rondrijden in Nederland. In mijn ogen is je auto ook meteen waardeloos geworden. Wie wil er nou een 78er Gti met een andere motor erin. En je interieur is ook weg of heb je die nog te koop. Wil hem anders wel van je overnemen.
Helemaal gelijk!!! zo'n blokkie moet je altijd in de hoek leggen voor later, als je ouder bent ga je dit blokkie nog héél erg missen, zonde....

Waarom niet een van die 100.000 golfjes 1 kopen met een snel blokkie??
Die zijn nog 10 keer harder ook......
__________________
g60 insite

Last edited by markg60 : 15-01-2013 at 23:03.
Reply With Quote
  #45  
Old 16-01-2013, 01:29
golfjegti2 golfjegti2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 85
Default

ach iedereen mag er een mening over hebben

De enigste reden dat ik hiervoor heb gekozen is het feit dat ik het niet erg vind om te lassen slijpen en dergelijke sterker nog dat vind ik het leukste het eraan bezig zijn en een eindresultaat creeeren.
Het is ook niet dat ik speciaal op zoek was naar een gti uit 78 of iets dergelijks deze kwam in de buurt te koop voor een spotprijsje en ik hoop er wat van te maken

Als ik dit stadium over het willen slaan had ik echt wel voor een hardere basis gekozen
En het blok, ja misschien denk ik er later wel anders over
__________________
Project: Golf1 gti '78

Last edited by golfjegti2 : 16-01-2013 at 01:32.
Reply With Quote
  #46  
Old 12-09-2013, 19:45
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

En hoe staat het met Gti? Als je nog onderdelen te koop hebt heb k misschien wel interesse.
Reply With Quote
  #47  
Old 13-09-2013, 08:52
durneet's Avatar
durneet durneet is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2010
Posts: 385
Default

Quote:
Originally Posted by golfjegti2
ach iedereen mag er een mening over hebben

De enigste reden dat ik hiervoor heb gekozen is het feit dat ik het niet erg vind om te lassen slijpen en dergelijke sterker nog dat vind ik het leukste het eraan bezig zijn en een eindresultaat creeeren.
Het is ook niet dat ik speciaal op zoek was naar een gti uit 78 of iets dergelijks deze kwam in de buurt te koop voor een spotprijsje en ik hoop er wat van te maken

Als ik dit stadium over het willen slaan had ik echt wel voor een hardere basis gekozen
En het blok, ja misschien denk ik er later wel anders over


als je het zo bekijkt, ik zoek wel een 78 gti, dus wil ik je gerust een rotte 82 kas inruilen :p
__________________
golf 1 1975 project
golf 1 1974
1975 ls 20vt
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum