![]() |
|
||||
|
||||
![]() GTI lip moeten ze eigenlijk verplichten onder elke MKII...
|
|||
|
|||
![]() serieus? Ik vind juist dat ze die moeten verbieden! Geen porum!
|
|||
|
|||
![]() vind het ook echt geen gezicht die dingen,
zat er bij mij bij de vorige eigenaar ook op en had al bedacht dat ik die er gelijk na aanschaf af ging halen, was een aangename verrassing toen er een normale op zat toen ik aankwam toen hoefde ik alleen nog die boerka eraf te halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik doe mijn golfje ook nog maar eens een keer posten.
Heb een mooie fotoshoot gehad van Danny Mourik www.dubnutterz.com. ![]() Grtz Eddy
|
|||
|
|||
![]() ![]() [/QUOTE] alleen jammer dat die sticker op de zijkant er zo beroerd opzit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja en wat hebben ze daar allemaal gekit naast het sleepoog ??
|
||||
|
||||
![]() Wat is dit .. 't zeverhalfuurtje?
|
|||
|
|||
![]() Hang dan je achterbumper ook even goed
![]() ![]() Of hoort dat bij de "stance" ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alles hangt gewoon goed hoor, en hij staat ook gewoon recht ..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
Huh???? En die bumper hangt echt niet recht hoor. Die staat nu op duikbootmodus. Maar verder wel een toppie auto hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is (voor mij) recht, band/wielkast verhouding is gelijk.. dan loopt de dorpel (bij de meeste auto's) iets omhoog achter ..
als je de dorpel evenwijdig zet aan de grond zal je auto (bijna) altijd op z'n gat hangen zoals bv bij veel nieuwe audi's op air. Als je btw even de moeite neemt om de foto's van de zijkant te bekijken zie je dat de bumper gewoon netjes recht hangt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Was niet lullig bedoeld Misha
![]() Zo heeft elke auto wel wat. Maar tja dat krijg je hè als je je eigen auto zo vaak post. Dan zien de mensen steeds meer dingen ![]() Maar al met al is het een nette originele auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I know ![]() Ben zelf niet zo'n poetsert ofzo, en ik heb ook niet zo heel veel met een auto waar niks aan 'mankeert'. Zeker bij zo'n auto vind ik wat plekjes her en der de auto juist karakter geven, 't is en blijft een oud ding. Bij de TDI vind ik het belangrijker, maar ook die hou je niet tiptop gezien de km'ers die je ermee maakt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kom nou Misha, Kijk zelf even goed dan................ ![]() Maar goed, zullen we weer verder gaan met andere dikke MKII,s ?? |
|
||||
|
||||
![]() Ja, volgt de contouren van de uitsparing.. netjes toch?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bijna
![]() |
|
||||
|
||||
![]() domi is nog een keer zo oud als misha's golf maar bij hem hangt alles nog in model dus ja
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je wel vaker bij mensen op leeftijd.. dat het zicht verslechterd
![]() Auto'tje maar weer.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Poeh, dikke Golf die met die 6pitter erin
|
||||
|
||||
![]() dik ding idd,onder de motorkap iets te schoon,maar gelukkig niet zo dat je je afvraagt waar het halve blok is gebleven.