![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wow, respect voor alle werk wat je al hebt gedaan aan de golf. Mooi project om te volgen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() even later: ![]() handremmechanismen en ontluchtingsventiel: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag dan de beugels op de achteras gezet. Eerst schuren en kleurke gegeven natuurlijk.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De verwarming van een golf 2 is altijd al een hekelpunt geweest, lekkende verwarmingsradiateurs zijn schering en inslag en iedere mk2'er zijn wel al eens een stuk foam uit zijn ventilatieroosters zien vliegen hebben.
Dus de beslissing was snel gemaakt om dan ook maar even de boel te openen en het nodige te vervangen. kapotte foam: ![]() toen ik de verwarmingsradiateur eruit haalde: ![]() ![]() Niet zo gezond lijkt mij...Maar alles lag klaar om de boel te fixen. Even de boel openen. ![]() Voor en na fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alle kleppen gefixt: ![]() ![]() Nieuwe radiator: ![]() alles terug in elkaar: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weeral super proper werk!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks
de carroserie nog wat verder gestript ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Wat zijn de plannen mbt de koets?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Er is nog laswerk aan de carroserie, zowel dit als het spuitwerk en voorbereidend werk doe ik niet zelf want ik heb dit 1 keer geprobeerd en de voorbereiding is minstens even belangrijk als het spuiten zelf heb ik ondervonden. Ik heb hem in 2009 voor het eerst laten herspuiten, hier had ik zelf de voorbereidingen getroffen met als resultaat dat ie vanop een metertje smetteloos wat, maar als je dichterbij keek waren er nog oneffenheden in, daarom doe ik dat niet zelf. Hoe dan ook is het niet voor de onmiddelijke toekomst maar voor binnen enkele maanden. De binnenkant en onderkant wil ik wel voor mijn rekening nemen en daar ga ik dan ook meebeginnnen. |
|
|||
|
|||
![]() de nieuwe stukjes:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() spullekes gemonteerd, luchtgeleiding van de radiator
![]() luchtfilterdoos ![]() bouten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes kerel!
|
|||
|
|||
![]() thanks
|
|
||||
|
||||
![]() Wat een grondige aanpak, echt heel erg netjes!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Origineel heeft deze golf gti geen katalysator, maar omdat ik gebruik van een G60 uitlaatcollector(met aansluiting voor katalysator) heb ik dus een katvervanger moeten zoeken en bij deze:
![]() nieuwe beugeltjes voor de remleidingen: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tank is klaar:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij het demonteren van de auto kwam ik tot het probleem dat de demper niet mee wou geven, toen heb ik er gleuf ingeslepen en kon hij er wel af. Nadien heb ik de gleuf terug dichtgelast en de las afgeslepen zodat je er niets meer van ziet.
Achteraf een kleurke opgezet en voila uitlaatsysteem is klaar. ![]() ![]() de rest van het systeem: ![]() ![]() Last edited by Ice_ken : 21-01-2013 at 19:52. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag heb ik verder gewerkt aan de kabelboom:
Eerst wat schokkende ontdekkingen gedaan dankzij de vorige eigenaars: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dus dat moest allemaal deftig gemaakt worden, ik heb alles gesoldeerd en voorzien van isolatie zodat het er veel beter uitziet en tenminste veilig is ook: paar voorbeelden: ![]() ![]() daarna alles ingetapet met textieltape en klaar: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit topic is even door gebladerd!
ziet er allemaal heel erg goed uit ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() thanks,
om verder te gaan in het thema elektriciteit: Zekeringskast opgekuist en zekeringen vervangen door moderne equivalenten en juist gestoken ![]() Verder heb ik ook wat connectoren vervangen van 1 van de kabelbomen. |
|
|||
|
|||
![]() dit is het roostertje van de verwarming/verluchting, als je zag wat er allemaal doorkwam vond ik het dus maar weinig nuttig. Dus ik heb een kleine aanpassing aangebracht.
Voor: ![]() Na het vervangen van het versleten/verhard schuim: ![]() |