![]() |
|
||||
|
||||
![]() Accu's zijn dus inderdaad duurder geworden als ik Lieuwe's reactie zo lees.
Nog maar ff shoppen dan.....
|
||||
|
||||
![]() Dag voordat ik mijn accu kocht was er weer net een nieuwe accijns/belasting bij gekomen van 15/20 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() Fred goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() Lang niet meer gezien, mooi project hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tussenstand:
![]() Inlaat en uitlaatspruitstuk zitten er ondertussen ook al op. Alle stroom is verder aangesloten zover, en zaterdag ga ik nog een partijtje nieuwe slangen scoren en kan ik weer verder !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, maar er zit nog spuitnevel op je stuurstangrubber.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verkeerd gezien........rubber is een beetje stoffig en de rode nieuwe verf weerkaatst daarop !!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet eruit alsof hij zo de fabriek is uitgereden.
Erg mooi, en leuk topic om eens door te lezen, veel succes met de hobby van het opbouwen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Samurai ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Even weer 2 foto's.
![]() ![]() Alle slangen zijn gemonteerd. De kachel hangt er ook al weer in en is aangesloten. Alle elektra zit nu ook vast (op 2 of 3 draadjes na, maar daar wordt aan gewerkt ![]() Dit weekend een nieuwe tussendemper bestellen van Supersprint, en dan nog een flexibel stuk produceren tussen het spruitstuk en de rest van het systeem, en dan is eindelijk het moment gekomen dat we de motor kunnen testen !!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als de uitlaat klaar is volgt een nieuwe update !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Goed nieuws !!
De motor draait weer !!!! Na een periode behoorlijk sleutelen hebben we vanavond weer lawaai in de auto gekregen !!! Yippie !!! De buren stonden voor de ramen te kijken toen de Supersprint begon te brommen, haha...... Nieuwe update volgt snel... Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Super, geeft je gelijk meer energie en moed om het af te bouwen he? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Joehoe mooi werk als ik morgen tijd over heb kom ik nog ff langs superrrrrrrrr
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kun je gerust stellen ja !!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Fred! Zal binnenkort eens komen kijken. Ben gister toevallig nog wel vlakbij je huis langsgekomen, mooie polo gekocht trouwens. Was even naar een bekende, die woont vlakbij je
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx, leuk ding he !! Kom maar ff langs binnenkort...... Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Mensen,
Het begint nu eindelijk lekker op te schieten met de GTI. Als zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen want er zit nog geen deur in o.i.d. Maar het technische gedeelte maakt grote vorderingen. Vooral het elektronische gedeelte !!!! ![]() ![]() Eerst maar eens even een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=j4HyQCEh9rs Tadaa !!!!! Verder ben ik druk bezig geweest om alle verlichting in orde te krijgen. Overal massa-problemen, maar deze zijn op 1 na, verholpen nu. Stadslicht: ![]() Dimlicht: ![]() Achterlicht: ![]() En de "nieuwe" velgen zijn ook gearriveerd, waarvoor nog ontzettend bedankt @ Goldfinger !!!! ![]() Ik ga aankomende week de remmen afbouwen achter en alles ontluchten. Als dat gebeurt is kan ik even de oprit op en neer rijden om te kijken of alles een beetje klinkt en beweegt zoals het hoort te zijn. Daarna ga ik aan het interieur beginnen (nieuwe hemel) en dan kan het glaswerk en de losse delen weer gemonteerd worden. I'll keep you guys posted !!! Groeten, LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 17-05-2008 at 19:21. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, er zit een laag blanke lak overheen !! Thanx voor de complimenten
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel goed uit !!