![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vandaar, meestal ben je me namelijk voor met wisselen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan zat ik een beetje heel erg uit de richting!
![]()
|
||||
|
||||
![]() En we gaan weer lekker door met de hobby ! Nieuwe banden zijn inmiddels besteld voor de porsche velgen , de toyo proxes 4 zijn het geworden deze keer .
![]() eens kijken hoe deze gaan bevallen ![]() En ben weer even bezig geweest met de bekledingshobby , en de kofferruimte is ook met het Atlanta sport milestone interieur virus besmet geraakt ! ![]() ![]() ![]() Zelfs de brand blusser kon niet ontkomen aan de bisontix en zwarte bekledingsstof ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mmmm...bisontix...
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Banden zitten er imiddels om de velg en de wielen onder de auto !
![]() ![]() ![]() Is een mooi bandje om de porsche velg , niet te smal iig , dus ook een beetje wielkastvulling en minder steenslag op de velgen zo ! ![]() Ook het weekend nog een roestplek van de deur behandeld , deze zat er al een tijdje ,maar was mij een doorn in het oog ! Dus de deur maar even eruit gehad en de roest verwijderd en netjes bijgespoten (bovenkant van de deur , boven de lijst een spotrepair uitgevoerd ) ![]() Zo kan hij de zomer wel weer in ! In de planning staan nog het spuiten van het dak en een nieuw voorraam , maar dat zal rond de zomervakantie zijn , is een daily dus heb m wel elke dag nodig .
|
||||
|
||||
![]() super strak alweer...
![]()
|
||||
|
||||
![]() blijft mooi!! wordt alleen maar netter!
|
||||
|
||||
![]() Staat mooi, zulke wielen onder een Variant
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Staat er weer goed bij
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Staat er weer stralend bij! Nou ja, dat stond 'ie de hele winter al...!
![]()
|
|||
|
|||
![]() dat je de subkist nog niet hebt ingepakt met die cijfer bekleding :P
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan word het wel een heel druk geheel @ de kofferbak ![]() Laatst nog een dagje friesland rond gereden met de vrouw en kids , toen even wat foto's gemaakt onderweg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mugjes verwijderd@ de Wasbeer dokkum ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Net even bij de dealer aangeweest , dorpelafdeklijsten besteld voor de variant . Deze waren volgens meedere mensen niet meer leverbaar ,maar dat blijkt dus niet waar te zien , onbeperkt nog op voorraad ( stond iig geen aantal bij de voorraad ) ! Ook meteen voor m'n schoonzusje's golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() Variant rijd nog steeds ,alleen had ik het idee dat hij toch wat minder vermogen had . en ik had soms ook last van dat ik bij 100km/u een auto wilde inhalen hij soms ook in de noodloop ging
![]() Na de vaccuumslangen te hebben nagekeken , en alles te hebben gechekt toch maar even naar Van Vught tuning inMarum gebelt , en een afspraak gemaakt ![]() Dus hebben de jongens van Van Vught de N75 klep voor mij gemonteerd , (nieuw type van de golf Mk4, incl nieuwe stekker ) en mocht ik een testritje doen ........ ![]() Damn ! ik heb weer 110 pk hoor! , hij rijd beter als ooit , waarschijnlijk is de klep al langer stuk geweest . Hij piekt nu bij een druk van 1,5 bar en trekt stevig door tot aan 5000 toeren , ben erg erg blij mee ! Vond vorige week ook nog een set originele zwarte zonnekleppen van een Mk3 cabrio op de sloop , voor maar 15 eurie's , dus dat kan ook van het 'nog te vinden'' lijstje ![]() Kwam een kameraad van mij ook nog langs met een kadootje vanuit het wörtersee gebied , een originele duitse nummerplaathouder ![]() Moest wel aangepast worden in de hoogte,maar met even creatief zijn kom je een heel eind en deze zit er inmiddels ook al op ![]() ![]() Toen nog maar even de poetsdoek eromheen getrokken , ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi dattie weer al z'n paardjes heeft!
Leuke updatde die kentekenplaathouder! |
|
|||
|
|||
![]() Mooi dat je 't volle vermogen weer benutten kan, Wytze!
![]() Ook mooie zonnekleppen, die lijken wel nieuw! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke variant!
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() As je nou gelijk een chipje had genomen!!! had je helemaal kunnen lachen.. @ 140 pk.
|
|
||||
|
||||
![]() Dank je jongens !
Quote:
Thanks !! Quote:
Daar word nu wel stevig over nagedacht , heb het er al over gehad met de heren @ Van Vught ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toch nog weer een kleine update @ de variant
![]() Ik zag via Facebook een leuke set Edition Recaro's te koop, welke Tobias te koop had , en kon deze voor een nette prijs overnemen ![]() Dus afgelopen zaterdag even een rondje nederland gedaan , ook meteen een set zga-nieuwe deurpanelen via Mp gekocht en deze ook opgehaald (lag op route) Aangekomen bij de recaro's bleken deze nog in zeer nette staat , alleen een goede schoonmaakbeurt en ze waren werkelijk als nieuw ! En omdat ze in de kleurstelling rood/zwart waren toch maar even in de variant gemonteerd ![]() Ze zitten zelfs nog als nieuwe , super stevige wangen ! Ook nog een mooie pookknop gescoord @ de sloperij van een polo 6N ![]() En natuurlijk even een paar foto's ![]() ![]() ![]() ![]() Het 'oude' recaro interieur houd ik er eerst mooi bij ,nadeel was wel dat ik de sloperij afmoest struinen om de resterende bekledingsdelen in het zwart weer te kunnen monteren , welke ik had bekleed in de 1,2,3 stof ![]() Ben er zo wel blij mee !