![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De voorste 986 351 421 986 351 422 De achterste 996 352 421 996 352 422 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In dat geval zijn het de voorste ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zelfde als origineel m10x1.0
Spijtig van de sticker 😛 |
|
||||
|
||||
![]() Shiny klauwen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo Porsche klauwen zijn dat 2 of 4 pots?
Heb je hier toevallig al meegereden? Geeft dit veel stop power? (vergelijkbaar bv met wilwoods?) Mvg
|
||||
|
||||
![]() Mooi spul!!
|
||||
|
||||
![]() Dat wordt een dikke setup!
|
||||
|
||||
![]() Remleidingen op maat zijn inmiddels besteld, en de H&R deep schroefset is binnen
![]() Zondag aanstaande naar volkstyle base, dus even kijken of ik de h&r set er nog onder kan gooien zaterdag. ![]() Last edited by Mark_MK1 : 11-08-2016 at 15:36. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi schroefsetje! Remmetjes zijn ook cool geworden
![]()
|
|||
|
|||
![]() Je bent goed bezig zeg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zimmermann blokken en schijven binnen net als de Hel remleidingen
![]() Ben ook nog opzoek naar een tuner voor mijn golf. Iemand ervaring met Celtemp in Ridderkerk? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Remmen gaan zo proper zijn 👍
Ben met de zelfde setup bezig maar komen in het rood |
|
||||
|
||||
![]() Mooi plaatje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand die mij kan helpen met mijn golf? AYP 20VT van en seat. Bij hoge snelheden doortrappen gooit hij de druk weg en krijg ik een storing: 17963 - charge pressure maximum limit exceeded
Ik heb nu al zo veel gelezen op forums en internet dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen Misschien de n75, misschien de wastegate, misschien de LMM of lekkage en dit en dat.. Heb met vagcom een log geprobeerd te maken in mijn eentje. Helaas kapte de laptop + oplader er mee voordat ik hem kon versturen naar mijn mail .. |
|
||||
|
||||
![]() Een druk lek zou je moeten kunnen horen.
Je kan nog met een vacuüm tester meten of je overal vacuüm hebt. Ik zou zelf de n75 of het vacuüm/vacuum traject eerst proberen. Zonder goede log blijf je toch gokken en moet je wel dingen gaan uitproberen.. |
|
||||
|
||||
![]() hallo
je druk is te hoog . vaak is het probleem slangen niet op goede plek ..etc of je n75 . zou daar eens gaan zoeken ,tis een ombouw dus slang gedraait is zo klaar . ![]()