![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een tikkie rake is een imo must voor een fatsoenlijke stance, maar hij gaat achter een cm lager (wss icm wat camber).
Ben er nog mee bezig, geduld is een schone zaak, overigens ligt hij nu achter zelfs al lager dan 90% wat er rondrijdt.. Voor heb bumpstops, hulpveren alles weg en geen draad meer over.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dan ben je direct klaar, is gewoon af ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geweldige velgen Misha! Je mag me wel verklappen welke et en steek ze origineel zijn, heb nog zo'n setje nodig voor mijn 76er golf ![]() ![]()
Last edited by Richard : 23-08-2011 at 14:57. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Last edited by Richard : 23-08-2011 at 14:58. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
golf gti g60 syncro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ben enkelt niet zo te vinde voor de voorste wielkast verbreding..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() En die heldere meuk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind er ook weinig aan.. die wielbogen voor en achter ook en de zijskirt. Combinatie van bumpers wel nog zwart, die wielbogen etc. in kleur, wel weer de zwarte zijlijsten.. 't is niet echt 1 verhaal. De verlichting is inderdaad ook de ene keer helder de andere keer origineel.. de manier waarop die wielbogen 'aansluiten' voor is ook hopeloos..
Wel mooie kleur en dik blok ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dan weer wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Johan zijn nieuwe golf gti g60 syncro uit de UK gehaald samen met guido. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg dat misha zijn golf moet zakken...allemaal nee joh voor de juiste stance bla bla bla....om vervolgens te zeggen hij moet idd nog wel wat zakken????
en niet voledig kunnen sturen en stijf op de rubbers kijk eens hoe laag ik kan? sorry hoor maar das geen kunst.... als je gewoon volledig om kunt sturen lijkt mij toch wel een must? maar goed zal wel leeftijd zijn... ik vind dit mooier persoonlijk, bij deze zitten de spatborden er wel nog voledig in.... ![]() ![]() sorry als ik nu mensen pijn doe ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |