![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja zal kijken voor een scan.
Gr Ronnie Edit: Vandaag op het werk zal een collega van me het artikel omzetten naar Jpeg, en dan post ik dat vanavond even. Ook zal ik zondag aanwezig zijn op de meeting van Parkstadt @ Roda JC Stadion.
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 01-10-2010 at 11:25. |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij de scan, alleen helaas is het niet goed leesbaar meer, maar je ziet wel het plaatje.
![]() Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() je kan inderdaad het stukje niet lezen. Maar wel leuk om zo in de krant te komen staan.
|
|
|||
|
|||
![]() En wat zei het vrouwtje van die andere liefde in je leven? Wil ze je wel delen?
![]() Netjes zo'n artikel in de krnat. Zometeen op het werk maar de krant bij een collega weg kapen dan kan ik de tekst eens lezen. |
|
||||
|
||||
![]() Foto, van afgelopen weekend, in Kerkrade, Parkstad meet and greet.
![]() Was super gezellig. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Gaaf man zo'n stukje in de krant
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit je lekker op de dank bij de vriendin, komen Eddyvwone en zijn vriendin en Opa ook even langs om Oh Oh Cherso te kijken hahaha, en van het een komt het andere Opa had weer wat nieuws gekocht bij DubKorps, dus even neuzen op internet, en ook maar even wat nieuwe T-shirts besteld, hahaha waar een avondje niksen goed voor is..
Opa bedankt voor de PayPal! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() En kijk eens wie er op tyrestretch staat (alweer)!
![]() ![]() Gr Ronnie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een dagje vrijgenomen, omdat de wagen volgende maand gekeurt moest worden, dus vanmorgen vroeg opgestaan, om de velgen te ruilen en om de schroefset omhoog te zetten, bij het demonteren van de wielen, kwam ik er achter dat de wagen moet worden uitgelijnt, aangezien mijn voorbanden al compleet aan de binnenkanten kaal waren. Nog net niet op de touwen. Maar goed even nieuwe bestellen. En zo snel mogenlijk uitlijnen. Nu sta ik hier te wachten en ben zo aan de beurt. Dus ben eens benieuwd.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Zo nieuwe APK, zit er op, geen op of aanmerkingen, jippie!!
Gr Ronnie Edit: Zo en nu dat ding weer omlaag knallen hahaha.. Ziet er uit als een doorgezakte ketel nu. ![]()
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 13-10-2010 at 13:52. |
|
||||
|
||||
![]() Wel uitlijnen NADAT je hem weer lager hebt geschroefd he!
Anders blijf je bezig natuurlijk. |
|
||||
|
||||
![]() Ja hahaha dat weet ik ja,
Hier de foto's van de band, die het ergste kaal is. Rechts voor loopt een beetje af aan de binnenkant. Ohja de banden zitten op de velgen en onder de auto vanaf 01-09-2010, dus dat is wel minder. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 13-10-2010 at 14:57. |
|
||||
|
||||
![]() had je hem niet uitgelijnd nadat je hem verlaagd had?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, niet gedaan, maar nu zie ik het nut er wel van in haha.. Dus even snel een afspraakje maken.
Komt in orde. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Jij bent lekker bezig geweest ronnie, had je topic ff een tijdje gemist, maar ziet er goed uit allemaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha dit is wel echt een schoolvoorbeeld voor het nut van uitlijnen zeg ![]() Gelukkig zijn die bandjes niet zo duur he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto, met dank aan Chris.
![]() Kun je mij misschien ook aan dat Photoshop programma helpen? En aankomend weekend, sta ik in Echt op de meeting op het Urselinenhof. Even de BBSjes uit de stal halen hiervoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() hey ronnie,
dit is een vette foto. zo een wil ik dadelijk ook van mijn auto. zorg maar dat je het programma ook kunt krijgen haha. ik heb vandaag weer een pakketje gekregen. ziet er goed uit ben er wel blij mee. ben eens benieuwd dit weekend wat er allemaal staat komen wel eens ff kijken. alleen hopen dat het weer een beetje goed is. grtz eddy
|
||||
|
||||
![]() Alstu Ronnie!
![]() Zal kijken voor je wat ik kan regelen. Moet wel lukken denk ik, en Edwin, als 't niet lukt kun je me tegen die tijd ook effe wat foto's van de jouwe sturen. Ronnie weet hoe en wat, en die zal de plaatjes waarschijnlijk toch schieten. ![]()