![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke bedoel je dan. Ik was de enigste met een rallye in Hallum, als jullie iets weet over mijn rallye wil ik het ook wel weten. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was een andere auto Piet ![]() Jou Rallye mankeert helemaal niks aan! topauto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Er is weer een nieuwe bij in Nederland :P
Momenteel nog geen kenteken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maar vast wel foto's Domenico....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wacht nog op een rode met een ingebakken chassisnummer :-)
|
|
|||
|
|||
![]() Foto's heb ik zeker.
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI Last edited by VeeDubber : 28-11-2011 at 16:27. |
|
|||
|
|||
![]() Het gaat hier om de Nederlandse en niet de Engelse of welk dan ook
![]() Hij heeft idd een rechts stuur maar dat is normaal in Engeland dat de meeste auto's daar rechts sturend zijn :P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een Golf Rallye is noooit rechts-gestuurd uitgevoerd Domenico ![]() ook de Engels geleverde Rallye's (ik meende zo uit m'n Hoofd 100 stuks geleverd) waren gewoon links-gestuurd! |
|
||||
|
||||
![]() Waarom kan dit niet een orginele rallye zijn dan???
![]() De parafanplaat waar de ruitenwissers in zitten heb je zo omgelast. En het gat voor de stuurstang is al voorgestanst in het schutbord. Je hoef het er alleen maar uit te zagen. Dat is vééééel minder werk dan beide zijpanelen,achterpaneel etc. aan een golf te lassen. Als ik in de UK woonde deed ik het ook maar geloof ik ![]() ![]() Houd er niet zo om van om aan de verkeerde kant achter het stuur te zitten ![]()
|
|||
|
|||
![]() denk dat Rick ''stuurombouw'' bedoeld Klaas
![]() is zo te zien gewoon een originele Golf Rallye alleen met het stuur aan de verkeerde kant ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zei ook niet dat het stuur orgineel rechts zit
![]() Heb het over een engelse auto in een nederlands topic aangezien dit topic is bedoeld voor inventarisatie ![]() Rechtssturend kunnen ze makkelijk zelf maken ![]() Ontopic: Die zwarte voor 8500 euro van mp is eraf , verkocht ??????????
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja deze zwarte Rallye gaat naar België de lijst kan weer aangepast worden dus....weer een Rallye minder in NL ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeker ene Tom die een witte had eerst ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die met kaboem motor? |
|
|||
|
|||
![]() ja die ja
![]()
|
||||
|
||||
![]() In de UK staat nog wel een leuke:
http://www.pistonheads.com/sales/3180059.htm
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen zo te zien. Niet te duur ook.
|
||||
|
||||
![]() Dat was mijn gedachte ook Kenny. Op de foto lijk je alleen wel wat kleurverschil te zien. Ben benieuwd in hoeverre dat zich in de praktijk ook laat zien.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar zou ik een auto zéker niet voor staan laten! als de rest maar 100% in orde/goed onderhouden & en strak is! go Hans......een tornadorood ''broertje'' bij je eigen Rallye....mooi kerstcadeau al zeg ik het zelf. als je info nodig hebt mbt het invoeren van een Rallye uit UK hoor ik het wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1,5 Rallye is al meer dan genoeg Guido
![]() Maar dit is wel een leuke voor degene die er nu 1 zoekt.