![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Wytze! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Zolang je hem maar niet ophoog schroeft zal het wel weer een knap staaltje vakwerk worden! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb wel wat werk voor hem als ie wil ![]()
|
||||
|
||||
![]() En het 'spul' zit in de kleur !, we hadden op het werk even een uurtje tijd over ,dus maar even de cabine in gedoken met de verfkwast !
![]() ![]() Volgende week maar eens meenemen naar huis ,kan ik er mooi even mee aan de gang in de kerstvakantie ![]() O ja, en dan 'beunen',daarvoor moet het eerst weer een beetje warmer worden in de schuur ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi wit is niet lelijk!
![]() Ben benieuwd hoe het gaat staan, en dat met die Rellie-grille vind ik zo'n slecht idee nog niet! ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je de spoiler er even een beetje vlot onder sleutelt Wytze, kun je mooi even bijbeunen bij de gemeente als sneeuwschuiver.
![]() Die hebben ze hier blijkbaar niet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben gister al genoeg aan het sneeuwschuiven geweest met de rode ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb een mooie nieuwe beunput aangekocht dus rustig krijgy ie het niet hahaahah
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() is niet nodig alberto ik start de motor en geef een paar keer gas dan is ie ook wel warm hahahah
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen nog even door wat oude cd's aan het zoeken geweest ,en vond nog wat foto's van de jetta's ,toen ze nog origineel waren !!!!!!!!!!
ééntje van de rode , van dit naar ![]() Dit ![]() en twee van de witte ,van dit naar ..... ![]() ![]() Dit !!! ![]() ![]() <en ja de spoiler word aan gewerkt , ga in volgende week even mee bezig ,heb toch een weekje vakantie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar kan de Grote Beurt nog een flinke punt aan zuigen!
Knap stukje werk! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn hele verbeteringen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet nog wel een mooie voor je ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahah laat me raden een witte
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet ook nog wel een rode ![]()
|
||||
|
||||
![]() meer jetta's dan lief is haha
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ook zwart worden gespoten hoor ![]() Inmiddels zijn de jetta's van plaats verwisseld ,toen t vandaag even droog was ,en staat de witte op de 'hobbyplek' en kan ik morgen eens met de spoiler bezig ! Momenteel liggen de onderdelen nog te wachten op montage ![]() ![]() eens kijken of t morgen allemaal n beetje lukt met monteren ,zal ook gelijk de Azev's even een goede poets/polijst beurt geven ,dan kunnen die er ook weer onder , ben zelf wel benieuwd naar t totaalplaatje ![]() Het zit er wel in dat de auto een klein stukje omhoog komt ![]() Al is het maar 1 cm ,dat scheelt al een heel stuk in rijgedrag ! Maar dat ga ik morgen even bekijken !
|
||||
|
||||
![]() Jaaaaa zou kunnen maar dat ik jou niet aan doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er knap uit, Wytze, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Gr. Ed