![]() |
|
|||
|
|||
![]() Misha,
die 1 van de duplicaatcode op je kenteken, is die weg gepoetst of heb je platen zonder duplicaatcode?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Viel mij ook gelijk op........... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weggepoetst, geen man wil ze zonder code maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er is een regeling geweest van het RDW om dat de administratieve rompslomp te groot werd. heb je de rdw al gebeld?
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je hoeft ze tegenwoordig niet meer te " voeren" , maatje wilde " dikke platen"
Hebben hier in Hoogeveen gewoon nieuwe voor gemaakt ZONDER die " 2" was het geloof ik.. |
|
||||
|
||||
![]() RDW heb ik niet gebeld, maar bij de zaken hier in de buurt die kentekens kunnen maken willen ze geen van alle leveren zonder 1'tje.
|
|||
|
|||
![]() Moet ik het hier is navragen of ze dat nog doen??
|
|
||||
|
||||
![]() Je moet dan zoieso de oude platen inleveren als ik het goed heb en ik ga niet helemaal naar Hoogeveen rijden
![]() Maar als ze (opgelegde) platen willen maken zonder 1 en zonder dat ik deze in hoef te leveren dan wil ik dat wel ![]()
|
|||
|
|||
![]() inleveren moet altijd , het is verplicht door het rdw en dit word gecontroleerd...
|
|
|||
|
|||
![]() Lijkt me heel sterk dat ze die maken zonder duplicaatcode.
Sterker nog, ik heb mijn nieuwe zelf gemaakt bij de Brezan en je moet een code invoeren van de plaat zelf waaran ze kunnen zien waar die plaat is gedrukt en daarna je kenteken én duplicaatcode. Heb dit geprobeerd met code 0, maar dan geeft ie aan dat dat niet kan, omdat het kenteken geregisteerd staat met code 1. Ik werk niet bij de Brezan, maar ken die jongens goed en kwam met hetzelfde verhaal. Toen zei hij, loop maar mee en maak hem zelf maar ![]() Ben dus erg nieuwsgierig hoe een ander dit wel kan?!
|
||||
|
||||
![]() Als je een beetje handig bent en je scoort ergens een blanco gele plaat en je beunt die opgelegde letters om van de plaat met een 1-tje naar die blanco plaat dan ben je er ook.
Niet legaal, en zal een aardig gepruts worden maar het kan wel... Back OT: ![]()
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 14-03-2013 at 12:10. |
|
|||
|
|||
![]() Inleveren van die oude moet wel inderdaad, maar hoe de 1 dit niet kan/wil maken met een toevoeging en de ander wel...
GEEN idee , dat is niet mijn vakgebied ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja het is gewoon een kwestie van geen 1tje erin slaan.. maar dan moet je gewoon iemand hebben die dat ff fikst ipv die jammerkonten die lopen te zeuren.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En daar gaat het mis, omdat het wettelijk wel verplicht is en de politie naar aanleding van de code in de plaat altijd kan achterhalen wie die heeft gedrukt. Dat risico gaat dus niemand voor je lopen, want het is dan gewoon een valse plaat... helaas ![]() Ik wacht nog altijd op de regelgeving zoals die in de UK is. OEM ED1 kan dan gedrukt worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt .. maar ze willen zelfs niet extra onofficiële kentekens maken. Stel ik wil 2 platen hebben als decoratie in de garage bij wijze van.. dat moet toch gewoon kunnen zou je zeggen. Dat ze niet officieel zijn boeit me niet, gewoon 'de echte' achterin just in case. Vanaf de buitenkant zie je toch niet of het om officiele gaat of niet, verschil is dan alleen dat er zo'n stempel ingedrukt staat die met het blote oog nauwelijks te zien is volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb me een tijdje terug "verdiept" in dit hele verhaal aangezien ik door de vorige eigenaar zelfs met een 2 op het kenteken zat ![]() Een aantal jaren terug als je je papieren kwijt was kreeg je nieuwe papieren met een duplicaatcode + de platen moesten ook voorzien worden van die code. Andersom hetzelfde, dus platen kwijt kreeg je nieuwe platen met duplicaatcode en moesten de papieren ook voorzien worden van die code. Dat hele verhaal is nu veranderd en zou je dus je papieren kwijt raken, krijg je nieuwe met duplicaatcode maar de platen kunnen dan ongewijzigd blijven. Let wel ! als je eenmaal die code op de platen en/of papieren hebt houdt je ze en kan deze niet verwijderd worden. Enige "oplossing" dan is zoals Misha heeft gedaan, alhoewel een agent in een negatieve bui nog wel eens lastig kan doen. By rule: ![]()
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 15-03-2013 at 09:46. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wow!
|
||||