![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de aankoop van de competition, blijven gave bakken
![]() Ik snap alleen niet waarom 9 van de 10 competitions een trekhaak hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er ook een trekhaak onder zitten die er zo snel mogelijk onder vandaan gaat. Bij de B4 zit de trekhaak totaal anders als bij de B2 of B3 en zitten er geen gaten in de bodem geboord voor het bevestigen hier van. Alleen wel balen dat er hierdoor geen nette 2e hands achterbumpers te vinden zijn. Nog erger zijn de antenne-gaten die iedereen in deze auto's hebben geboord, want deze auto's horen geen zichtbare antenne te hebben. Deze heeft ze wel, maar de dakplaat zal toch vervangen moeten worden als hier de kooi in gaat komen, maar eerst nog even verder met de Golf he Michel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke aanwinst!
nu maar hopen dat het verhaal van de golf nog gewoon vrolijk verder gaat ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Haha dacht he van de vrouw 1x een auto mocht bouwen;-)
Dit zal wel helemaal een monster worden. Tof! Weet je al wat voor motor erin komt? Vast een vijf cil?!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi, mooi , mooi ![]() De trekhaak is er ook als eerste onder vandaan gehaald bij mijn V8...
|
||||
|
||||
![]() je hebt een pb.. competitionbumpert zonder trekhaak
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij weet zijn vrouw hier ook nog niet zo veel van ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben jij toevallig de gene met een V8 in DTM-Style, want ik heb al eens door zo'n topic zitten bladeren ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jij moet niet z scherp zjn mocht idd maar 1 auto bouwen,maar deze weet zij niets vanaf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat ben ik niet. Ik rijd een originele 4.2, in de toekomst ga ik aan de v8 beginnen ![]() Ik weet wel over welke v8 jij het hebt. Er gaaf ding is dat geworden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat topic staat wel op driving-fun
|
|||
|
|||
![]() heb gisteren een lichtgewicht dynamo van Lima bij bar-tek opgehaald incl brackets
![]() ![]() ![]() hier ff wat pics hoe die op de motor moet komen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En zo hoort het:-)
|
|||
|
|||
![]() Leuk speelgoed weer
![]()
|
|||
|
|||
![]() nice mooi stukje techniek weer.
|
||||
|
||||
![]() Nice! Bar-tek is ook mijn grote vriend, heb diezelfde spanner liggen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super maat! Moeten we vrijdag even over hebben!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() zo ff een kleine update
Heb gisteren met mijn zoon het blokje opgehaald bij Van Kronenburg,ben er heeel erg blij mee,is voor mij best wel een mijlpaal aangezien ik nog nooit zo´n serieus blokje in een auto heb gehad Heb hem gelijk naar Wilco gebracht om hem daar verder af te bouwen met de andere spulletjes ![]() ![]() ![]() ![]() |