![]() |
|
||||
|
||||
![]() naaaaaaaaais
|
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit gertje, al blijft 9016 natuurlijk dikker
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Opzich wel, maar de knip kriebelt daar niet hard genoeg voor mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() gaaf geworden gertje!
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is ook zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Olievlekken zijn niet van mij hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beetje jammer van de tape op het dak dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja maar anders krijg ik een natte kont
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, ben weer eens even een beetje aan 't prutsen geweest, hij moet er op VAG fest wel een beetje goed bijstaan uiteraard
![]() ![]() Helaas bij het eraf halen van m'n linkervoorwiel ontdekte ik 2 dingen waar ik niet blij mee ben ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kapote ashoes en verkeerde uitlijning?
|
||||
|
||||
![]() U gaat door voor de koelkast en de wasdroger
![]() De turk waar normaal m'n auto's laat uitlijnen ga ik dus niet meer heen.... |
|
|||
|
|||
![]() Nee een beetje zonde zo
|
||||
|
||||
![]() Heb maar 2 nieuwe 165/50 Nankangs besteld, kutbanden maar ik rij er toch maar weinig mee en heb ze er achter ook al op zitten (185/45 dan)
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zo, die rommel zit er ook omheen en een nieuw ashoesje is ook gemonteerd. Bijna klaar voor VAG fest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie bandjes
![]() niet slecht voor wat jij zegt kut band ![]() |
|
||||
|
||||
![]() VAG-fest heeft ie ook tenauwernood overleefd, had een koelslang die gescheurd was onderweg naar Belgie....
![]() Gelukkig heeft de ANWB ter plaatse een andere erop kunnen schroeven ![]() ![]() ![]() ![]() Er is ook een paar meter 2,5" pijp binnen gekomen, deze week ga ik me eens even wagen aan een dikke downpipe en uitlaatsysteem maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En weer een jaartje apk (volgende keer meteen 2 jaar
![]() Er mankeerde niks aan, ook wel weer eens leuk ![]() Als het wat minder fris is maar eens aan het uitlaatsysteem beginnen, en ik heb ook al tijden een intercooler en andere turbo (K14) ervoor liggen. |
|
||||
|
||||
![]() I love this thing!
|
|
|||
|
|||
![]() En vast sparen voor de wegenbelasting...
![]()