![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
8J + 185/35/17 = ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En de rest van de wagen.. Als je verdere problemen hebt, of jaloezie. Neem dan ff contact op via pb. Je kent deze beste man niet, lees ik blijkbaar in je reactie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
rest van de wagen is al weer klaar ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor je hulp, maar dit is vermoedelijk op een 8,5J. Ik had op Tyrestretch deze foto's twee maal teruggevonden (ook bij 8,5J) en als je dan naar de eigenschappen van de foto's kijkt ![]() Edit: Bedankt voor de foto's Rick ![]()
Seekrank ... Last edited by Suspekt : 25-04-2011 at 20:39. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uiteraard mag je je mening geven, maar het is alleen zo krom dat je zit te zeuren over velgen en bouwjaar van de auto terwijl je zelf moderne heldere verlichting op een zelfde oude wagen heb zitten. Ik zeg niet dat het lelijk is, ik vind bijde auto's erg mooi, maar het klopt gewoon niet wat je zegt.
|
|||
|
|||
![]() Zo'n man als BultburgerG60 kun je toch niet serieus nemen!
Eerst op VWF RSen af te kraken en nu zijn Porsche's ook al te min voor een mk2.
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad joh,.. 13 in dozijn Borbet A's zijn de sjizzle! (can't blaim him,..
![]()
|
||||
|
||||
![]() hey hey, laat die Borbet's hierbuiten
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ho ho wie heeft gezegt dat porsches te min zijn vriend heb gezegt vind de velg te nieuw ogen onder die mk2 dat is mijn mening toch |
|
||||
|
||||
![]() Gaan we nu weer lief doen, jongens?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
deze is echt super dik ook met die rsen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en trouwens voor 10 jaar geleden reed ik ook al op rsen toen zag je ze nog amper heb voor een jaar of 5 geleden mijn rsen verkocht omdat je ze overal zag onder iedere wagen zo stonden ze onder mijn golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is niet mij post, vriend! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klein Teazertje! ![]() ![]() Blijft ook apart, alles in de lak: ![]() ![]() ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 25-04-2011 at 22:06. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bouw je geen illusies, vrienden gaan we vast niet worden. En dat is jouw mening ook alleen omdat je op vwf genegeerd word ivm je ge'******' en dergelijke. Stoere vent.
|
|||
|
|||
![]() komt die beige toevallig uit omgeving zoetermeer? hier laatst eentje gespot, ook op dezelfde wielen
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee, die is van Martijn Smits, Is van MIVW en rijd op C2`s geen Gully. Deze: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een geleuter allemaal in dit topic...pfffff
![]() ![]() ![]() ![]()