![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie weinig komedie in zo'n filmpje waarin je verkleed als een stel Al Quaida's tekeer gaat eerlijk gezegd ...
Of het nu serieus is of niet doet er niet echt toe, maar goed .. zal wel een andere interpretatie van humor zijn dan. Ben benieuwd of dat filmpje ook al meer dan 1 miljoen bezoekers heeft gehad en een opbrengst van 7.5 miljoen E'tjes* *Bron: Wikipedia ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jullie nog steeds ![]() tuurlijk is het nep!! maar het blijven Pipo,s ![]() ben wel benieuwd of ze echt naar Eindhoven komen.. |
|
|||
|
|||
![]() als ze wel naar eindhoven gaan...zou ik jullie borsten maar nat maken, want dan gaat het er ruig aan toe. Weet niet of jullie als biefstukpikkerts daar tegen bestand zijn!
http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consume...zR16gU.facebook
|
||||
|
||||
![]() Dat sinaspril niet meer naar sinasappel smaakt maar naar pepermunt...
Welke mislukte manager is hier de oorzaak nu weer van?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tom Tom rijders ..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mogen we hieruit concluderen dat je je grieperig voelt? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wij zijn niks anders gewend Jonguh ![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha daar zul je nog wel van opkijken!
|
||||
|
||||
![]() een bestelling doen op internet en dan iets heel anders binnekrijgen dan dat het plaatje aangeeft..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() @B-ram, Ik kijk niet zo gauw op van mensen zoals Jullie
![]() het was zeer gezellig gisterenavond in Eindhoven..... er waren zelfs friese brabanders hahaha nog erger ![]() Ik heb vandaag dan ook maar een dagje vrij genomen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die eerste 3 foto's zijn van Randy, en dat zijn inderdaad huwelijksfoto's.
Geen gay koppel, maar met zijn best man op weg naar de bruiloft. Dat snap je vast wel als je ooit zelf getrouwd bent ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en in een gare golf 2??
![]() maar ik snap wat het punt is,erger me er ook aan,van die gasten die als een infantiel op/aan hun voertuig staan/hangen/liggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yup https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne...8278 327_n.jpg en die "gare" golf 2, is toch een van de meest bekende uit amerika.. ![]() Maar ik snap zijn punt ook wel, hoor ![]() Last edited by Marcski : 09-12-2011 at 19:31. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is daar mis mee?! ik ben getrouwd in pak met sneakers eronder maar vooral zonder strop om de nek ![]()
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily ![]() WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by sixpack : 09-12-2011 at 21:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met jou nog vele anderen van het forum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() plaatje bij het praatje dan maar.. ![]() En mijn eigen favoriete foto ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() word een trouwerij foto topic niet eens tijd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat er hier ondertussen genoeg zijn die getrouwd zijn dus waarom nie ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen maak een topic aan, heb nog wel wat pics van leden
![]() |