![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat zei ik ook al en dat lijkt me de meest mooie plek.
Maar hij heeft daar de airco radiator al zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat gaat inderdaad niet lukken op die plek.
Misschien toch maar op zoek naar een watergekoelde intercooler. Moet dan een radiator hebben die niet groter is dan 28x30cm! Volgende week zal ik eens wat foto's laten zien. Heb afgelopen dagen de met vinylspray zwart gespoten hemel geplaatst. Moet zeggen dat het heel mooi is geworden. Aankomend weekend als het goed is, haal ik een setje brons glas op. Ga deze volgende week plaatsen, met Raymond ook van het forum ![]() Als dit gedaan is zal ik wel even een update plaatsen.
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 09-12-2010 at 09:16. |
|
||||
|
||||
![]() Blijft een erg mooi project dit,
Ben benieuw naar het eindresultaat. |
|
|||
|
|||
![]() Hier kan je koelers op maat laten maken, heb er geen ervaring mee maar kwam het tegen en moest aan je ombouw denken
http://www.filterservice-twente.nl/ |
|
||||
|
||||
![]() Even weer een update.
Heb al twee bronzen ruiten geplaatst samen met mijn broertje. Wat lijkt dat super, dit is absoluut 1 van de betere aankopen die ik de laatste tijd heb gedaan ![]() Hier de ene kant: ![]() De hemel zit er nu ook strak in, de foto is niet zo duidelijk maar met flitser was het helemaal niet om aan te zien. ![]() En ja eindelijk ik heb het voor elkaar, een intercooler van een opel ![]() Ik heb er even een steun voor gefreesd om hem te monteren. Hier de steun: ![]() Zo moet het er ongeveer uit gaan gaan zien. ![]() Heb hem nog niet gemonteerd maar dat laat ik bij de volgende foto's zien. Dit is een steuntje die ik heb gemaakt om de radiator aan 1 kant nog te bevestigen, want dat had ik nog niet gedaan. Ook die moet ik nog vastzetten en laat ik de volgende keer zien. ![]() Ook vandaag de airco leidingen al deels aangesloten. Hierbij heb ik alle rubbers vernieuwd en de koppelingen ingesmeerd met minerale olie. ![]() En hier iets verderop, beter dan dit kon ik de leidingen niet buigen. ![]() Het is heel moeilijk de leidingen gelijk te laten lopen met de carrosserie. Ze zijn immers gebogen om te passen in een MK4. Toch moet ik zeggen dat het resultaat goed geslaagd is. Ik laat later aankomende week als het goed is wel weer wat foto's zien. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar ga je de koeler monteren?
|
|
|||
|
|||
![]() Wat een Super Projekt !!!! I am Totaly in LOVE
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo te lezen en te zien is het dus gelukt met de ruiten waar je over belde.
Hoop deze auto een keer te kunnen bewonderen op een meet.
|
||||
|
||||
![]() Jackster je kunt beter gewoon een keer gaan kijken bij hem thuis en een BOB meenemen.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ErikvanBilsen:
De intercooler word aan de balk gemonteerd waar het slot van de motorkap ook in zit. Ik laat later deze week de foto's daarvan wel zien want ik moet hem nog monteren! @R.C.G60: Bedankt voor het compliment ![]() ![]() @Jacksters: Alles is gelukt ja alleen de achter ruit niet, nu was ik daar niet zo heel rauwig om omdat ik liever een cleane heb. En als je in de buurt bent kun je altijd een keer komen. Rene (tiefleger) zegt het al neem de bob maar mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus toch, heb je door toch nog ruimte kunnen creëren ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja het is gelukt door het filter van de airco nog te verplaatsen. Het is allemaal krap maar het kan volgens mij net. Trouwens heb jou project ook nog eens helemaal doorgekeken. Moet zeggen dat je dat even mooi geflikt hebt. Na de beginstoringen die je had zul je nu wel mooi kunnen knallen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelukkig ![]() Zou jammer zijn, nu je alles zo netjes hebt gemonteerd je de helft weer moet aanpassen om een plekje voor de IC te vinden. Leuk dat je mijn project hebt doorgelezen ![]() En ik ben er ook enorm tevreden mee, er zijn nog heel wat "puntjes op de i te zetten" maar rijden doet die geweldig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals beloofd nog een paar foto's van de intercooler maar nu gemonteerd.
![]() ![]() Heb vandaag de slangen allemaal besteld in de UK en hoop dat het met een weekje thuis is. Dan nog steeds even een oplossing vinden om die koelvin langzamer te laten draaien. En dan hoop ik in januari de motor eens te kunnen starten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit zo,
Nu kun je teminste weer verder met opbouwen en hoef je niet meer veel tijd te steken in dingen te bedenken voor te verplaatsen voor een ic kwijt te kunnen of op zoek naar een ic. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens, ben er te lang mee bezig geweest. Nu hopelijk weer iets de vaart er in ![]()
|
||||
|
||||
![]() echt super knap hoe je zoveel in zo weinig ruimte weet te proppen
![]() respect voor de hele wagen!! mooie mk1!!
|
|||
|
|||
![]() Dan zullen we weleens een keer een datum prikken voor een kijkje en een borreltje haha..
Maar laten we dat maar doen als het weer iets warmer begint te worden. Dan kan ik tenminste ook met de Mk2 komen :-)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoef ik niks meer aan toe te voegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank voor de leuke reacties.
Heb gisteren met Raymond ook van het forum hier, de voorruit geplaatst. Wat een hel was dat de derde keer lukte het pas. Daarna nog tot 0:00 uur bier gedronken ![]() Nu krijg ik bericht van de persoon van ebay dat ie de maat intercooler slang die ik nodig ben niet meer kan leveren ![]() Nu moet ik dus nog op zoek naar wat anders. Weer een vertraging met die intercooler shit!