![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren op circuitpark Zandvoort, parkeerplaats P3 (Seat).
Witte Polo 2? (ca. bouwjaar88/89) G40, 1 stoel erin, rolkooi en zeer aparte velgen. Gewoon het VW logo zeg maar, erg stoer apparaat om te zien. Verder diverse Spylers, Porsches, A1 GP hok, Le Mans hok, F3 auto's enz.
|
||||
|
||||
![]() is de polo 2g40 cup van Douwe, hier heet hij Blikopener geloof ik..
link van project: g40 cup fotootje: ![]() ![]() ![]()
Last edited by Berserker : 07-08-2006 at 12:54. |
|
||||
|
||||
![]() die ja, erg cool wagentje. Alleen waren de velgen niet zo netjes meer.
|
||||
|
||||
![]() Vond deze foto's nog op mn telefoon.
Gespot bij het E3-strand in Eersel. Weet niet mee precies wanneer, iig een paar weken geleden. Golfje : Kevert : Bekenden ? |
|
||||
|
||||
![]() Golf is Nico.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ghehe, geen tijd omdat ding eens door de wasstraat te halen ![]() ![]() Foto geeft trouwens een redelijk vertekend beeld ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit was zondagmorgen dus, toen stond ie er al weer een tijdje.
Gelukkig heb je geen foto van de "kofferbak" , ik was zaterdag nog langs Arno geweest.. ![]() p.s. zo'n ding wordt me toch vuil naast de baan, ramen waren 's avonds zwart ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb een artikel over de kever club gespot in de veronica gids.
|
||||
|
||||
![]() Wat maakt t uit hoe die eruit ziet?
Die G40-Cup-Replica gaat als de ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() gespot in hengelo
iemand van het forum met die golf1? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() coole t2b van een bekende
![]() |
|
||||
|
||||
![]() van wie is die grijze golf 1?
|
||||
|
||||
![]() Okay had toen net ff geen camera bij me, helaas!
Op vakantie in Frankrijk, stond daar op camping De Galatas bij Gorges du Verdon (de franse canyon). Liep de straat over naar het mooie blauwe meer en toen reed daar net een volledig gerestaureerde T1 weg. Wat een mooi ding. De beschrijving: - Onderste stuk bordeaux rood, bovenste beige achtig - Veel safari raampjes - Zo'n schuifdak (Luuk heeft dat iig voor zijn Resto project, kan ff niet op de naam komen) - In het dak boven de ramen van die kleine gebogen raampjes. - Staaltjes met van die bolle chrome/gepolijste wieldoppen - Niet verlaagd - Meen een licht kleurig interieur - Zat een man achter het stuur en een vrouw ernaast. Op hetzelfde moment dat zei aan de ene kant langs mij heen reden reed er aan de andere kant een T2 langs in exact dezelfde kleuren, hoezo toeval!? De had overal de gordijnen (wit met rode stippen) dicht bij de raampjes en had een zwart kenteken waarvan een klein stuk links oranje letters had maar het grootste gedeelte had gewoon witte letters. Is dat een oud Pools kenteken, of wat voor een ander land??? Maargoed iemand foto's van die T1, was echt een mooie bus! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is iemand van het forum, hij had ongeveer 1 jaar geleden een "even voorstellen" thread kan alleen niet op de naam komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja die grijze is van mij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kon het niet laten ff een foto te maken waar zijn je sierstrips |
|
||||
|
||||
![]() het was nogal vies achter de sierstrips, dus ff weer mooi gepoets.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 09-08-2006 at 18:48. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Andijk
Golf 2 ...zwarte motorklep Hoodride... ik was de witte T5 van van gent autoverhuur voor je ![]() |