![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weet nog niet wat er achter komt heb me er nog niet in verdiept op vw vortex zijn er een aantal bezig pfff ![]() wil eigelijk iets wat niet later als 3500rpm opspoeld en toch 700hp kan draaien zit te denken aan een garret gt 3788r met gepoorte inlaat en een Tail uitlaat zijde .....
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 19-07-2010 at 21:48. |
|
||||
|
||||
![]() holset super hx 40 nemen if een comp. turbo
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stt die worden voor de rallye van coranda.... ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat moet zoizo heb nu dat 305mm setje van brembo achter staan dus geen handrem kabel aansluiting
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() zou ook even kijken of je een gordelplaat (stud girdle) voor de motor kan maken, deze zit standaard ook op de tt-rs
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ries, weet je toevallig ook bedrijfjes in de buurt die die dingen maken voor KR-achtige blokjes?
|
||||
|
||||
![]() potverdrie..... gaat erg lekker zo te zien!
Goed beziggggggggggggg!!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en ook standaart op de normale 2.5 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.epytec.de/Motorentechnik...o-18T-Golf.html |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had het van Richard al in een PB gehad, maar die site heeft ook veel moois zie ik. Bedankt voor de link. ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo weer even een update van het 2.5 5cilinder project
motor hangt in de steunen van middag de 02M bak erachter pas gemaakt moest het 1 en ander verslepen worden aant blok anders paste hij niet ![]() zuigers JE en drijfstangen Carillo zijn besteld twinplatte clutchmaster koppeling tot 850nm ook onderweg en een setje ARP headstuds voor de turbo heb ik plek genoeg alleen nu twijfel ik wat voor turbo en welk merk ![]() *holset hx40 billet compressor wheel 600+pk *garrett gt 3582r 82.A/R met tail huis erop 600+pk *percision 5857 ballbering v-band inlet/v-band outlet .82A/R en billet compressor wheel 600+pk *de gemodificeerde borgerwarner ttrs turbo van loba motorsport ook goed voor 500+pk holset is een goede turbo alleen geen ballbearing en ook niet echt ontwikkeld voor benzine motoren meer industrie motoren de percision is kwa prijs iets duurder dan de garrett alleen is verder door ontwikkeld heeft een spoel up van een gt30 met de kracht van een gt35 de gemodificeerde ttrs turbo spoeld zeer snel op is compleet met spruitstuk en wastegate heeft zijn eigen al dubbel en dwars bewezen alleen erg duur en niet echt bijzonder natuurlijk dus twijfel heel erg tussen of percision of de borgwagner (ttrs) maar goed kom ik wel een x uit hoop ik hier wat foto,s motor is nog orgineel 170pk komt ander inlaat op en kleppendeksel ook abs heb ik eraf gehaald komt een balance bar voor in de plek en het intrieur dashboard/stoelen gaat ook plaats maken voor iets anders ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hehehe toch gelukt corne? in duitsland
|
|
|||
|
|||
![]() wat een dik project. Ik heb je oude motor al zien liggen! Maar dit is nog iets dikker denk ik
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja ben voorzien ![]() 1tje van ons is ook beetje aan het rond kijken voor zoiets voor een beetje schappelijk geld dus als je een knappe prijs neer legt weet ik wel iemand sms anders maar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is niet zo mooie dat die nog still licht ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() of een compturbo ct355..das denk ik het beste voor je corne..die is driedubbel kogelgelagerd..( Is het nieuwste en daar ruil ik mijn holset voor in)
geven mega pk's en zijn zeer betrouwbaar
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat je er weer een paar foto's bij hebt gezet! Was al benieuwd naar de ombouw, hoe ver je er mee bent.
Lijkt netjes zo. Hoeveel ruimte heb je tot aan binnenzijde gril? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
durf ik zo niet te zeggen maar niet veel denk dat het met de r32 niet veel van elkaar schild. enigste voordeel is wel dat ik nu een vaste front balk kan maken zonder dat ik last heb van voorste motorsteun die ik met de hoogte van mijn bumper lip gelijk hou en dus een redelijk groot oppervlakte heb voor mijn koelers aangezien ik ook ga proberen er climatronic op te krijgen
|
|||
|
|||
![]() zo weer kleine update heb het 1 en ander uit gezocht kwa verschil tussen de 2.5l us versie en de ttrs kwa cilinder kop
de inlaat klep vd us versie is 32mm en vd ttrs 34mm en dit zijn dezelfde kleppen als de 2.0 16v tfsi dus dat wordt 5 inlaat kleppen bestellen en gelijk ook de klep veren van een 2.0 tfsi ![]() de uitlaat kleppen zijn gelijk aan elkaar en de inlaat poorten zijn iets of wat groter ![]() dus daar moet ook even de rasp door heen ![]() turbo wordt een percision 5857 duel ballbearing met billet compressor wheel met zowel downpipe v-band aansluiting als spruitstuk v-band aansluiting A/R.82 wastegate wordt een tial mrv 44mm v-band aansluiting bov is ook een tail 50mm v-band aansluiting hier paar foto,s vd kop met de inlaat pakking van ttrs erop kan je het verschil zien en ja deze motor hangt in een golf1 van johan van ons mocht er eigelijk niks over posten ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey corne ik denk dat wij een keer bij jullie moet komen kijken, misschien kunne we nog kennis uitwisselen
![]() |