![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niks aan de hand toch.. mag Jeroen toch gewoon vinden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag ie ook, maar Gerard mag het ook "niet leuk" vinden dat Jeroen hem een "mongol" vindt, en daarvoor passende maatregelen nemen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zit niks persoonlijks bij zoals ik 't lees..
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doet me denken aan Saint's row ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gerard heeft kuipstoelen... Dit zijn Alien stoelen keal.. Laten we eerlijk zijn, dit is toch geen porum ![]() En so what? Moet je om een algemene uitspraak al "pasende maatregelen" nemen? Kom op he, doe ff normaal... ![]() Last edited by Joentje : 10-06-2010 at 23:12. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Over vieze ramen gesproken... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry maar die achterste wielkasten vind ik niet mooi.
En als je een R32 voorbumper kiest waarom dan ook niet achteraan vraag ik me af, of spuit dan tenminste die onderkant in kleur |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft hij wel over nagedacht zo te zien. Hoekjes van de voorbumper zijn zwart, dat loopt door in de dorpellijst die achteraan hoger wordt en zo mooi doorloopt in de halfzwarte achterbumper. ![]()
|
||||
|
||||
![]() x2
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die gast is zen banden nog bij mij komen laten optrekken. in duitsland deden ze het niet vanwege de tüv ocharme ![]()