![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aan de witte hierboven te zien heeft hij een radiateur met expansiedop
Dan is je radiateur dus het reservoir ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Denk dat dat wel bekend was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk !!! Dit gaat mooi worden.
|
||||
|
||||
![]() Inlaat en kleppendeksel reeds in de heatresistant grijs met naderhand een vleugje metallic erover!
![]() Last edited by Jetta MaNiA : 10-07-2012 at 09:08. |
|
||||
|
||||
![]() Overigens is de huidige motor beschikbaar voor verkoop als iemand daar interesse in heeft!
|
|
||||
|
||||
![]() Nog niet begonnen met de ombouw, eerst MIVW en Edition38!
Ergens in september waarschijnlijk gaan we aan de gang. Ondertussen wel al aardig druk met verzamelen van onderdelen. Tellerbak zojuist ontvangen (drama om aan te komen...) Hendels gewonnen op ebay voor weinag! Plaat achter de rembekrachtiger besteld bij Schaap bron Verder veel nieuwe dingen reeds in huis, pakkingen, riemen, radiateur etc. Nu nog een pedalenset en op zoek naar koelventilatoren. Heb Spal ventilatoren gezien (blazend) maar dat moet ik nog uitzoeken ![]() Tevens vorige week iets in DLD besteld wat ik niet verwacht had dat dat nog nieuw te koop was ![]() Die zit er voor MIVW al op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk project. Heb zelf een golf 3 subframe gebruikt. Want de motorsteun rechts achter kan je namelijk inkorten van een golf 3. Dit zijn twee rubberen blokken. Heb er 1 cm vanaf gehaald. En dan een vibra technics motor steun voor. Anders komt je gasklep tegen je motorkap aan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zojuist 57i kit binnen, hoef niet zo gek veel meer dan is het verhaal compleet!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ha,ha , dat denk jij ![]() Nu begint het pas...... Wat je nog wel niet allemaal tegenkomt met ombouwen ![]() Al die kleine dingetjes die net stuk zijn of net niet meer mooi genoeg kosten over het algemeen bakken met geld. Dat is iig mijn ervaring als je het een beetje netjes wil doen, en ik denk dat er hier wel meer zijn die die mening delen. En dan heb ik het nog niet over het aantal uren die er in gaan om eea uit te zoeken / mooi te maken /netjes in te bouwen ![]() ![]() Succes met je project ![]() Maak er wat moois van!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het eerder meegemaakt met inbouw van de 8v, als je alles goed voorbereid verloopt het over het algemeen soepel. Destijds is er al veel vervangen he (remmerij, ophanging etc). Kwam bij uitbouw weinig tegen dat lelijk/stuk was, dus heb de hoop dat dat mee gaat vallen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog te duur .... bij mij had je ze voor noppes ![]() heb je al een kabel boom van een nieuw type ? |
|
||||
|
||||
![]() nee kabelboom moet nog, dash en auto
pedalenset |
|
||||
|
||||
![]() @MIVW afgelopen zondag
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dik! 7,5J rondom?
|
||||
|
||||
![]() 7,5 en 9
|
|
||||
|
||||
![]() Zag er echt knap uit! Complimenten!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een gave foto's zeg! Als je wilt mag je me het grote formaat wel even sturen!
|
|
||||
|
||||
![]() super mooie jetta
zondag nog ff bij staan kijken de combinatie is gewoon super dan front is toch origineel amerikaans met de D.E. lampen(lens) want wil er ook graag 1 hebben
|
||||
|
||||
![]() Dikke jetta, dikke wielen. Goede combi hoor
![]() |