![]() |
|
View Poll Results: Kom jij ook naar de flitsende Volksforum meeting ??? | |||
Ja ik kan niet wachten tot 26 maart |
![]() ![]() ![]() |
85 | 36.32% |
Nee dan hou ik nog mijn winterslaap |
![]() ![]() ![]() |
20 | 8.55% |
Ja tuurlijk : maar alleen als we een groepsfoto maken waar we elkaar allemaal knuffelen |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20.09% |
Gewoon Nee |
![]() ![]() ![]() |
14 | 5.98% |
Ja want dan zie ik eindelijk de gezichten bij de namen : gezichten veranderen niet maar de namen wel |
![]() ![]() ![]() |
32 | 13.68% |
WTF is het Volksforum |
![]() ![]() ![]() |
24 | 10.26% |
Ik heb geen eigen mening dus ik rij wel met iemand mee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 5.13% |
Voters: 234. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() hij was wel sterk maar was ook weer niet de bedoeling om een dubble rolberoerte te verooorzaken... achter de pc? damn was een goeie rol.... ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook heerlijk weer, vandaar dat ik de auto nog even gepoetst heb en wat kleine dingetjes heb gemaakt. Nu hopen dat het zondag niet al te nat wordt..
|
|||
|
|||
![]() Hoeveel man kunnen we eigenlijk verwachten zondag?
![]() Iemand die ongeveer een schattig kan maken?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet liever het aantal vrouwen ![]() Is zij er ook? Fijn weekend. Edwin
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij heeft ze (weer) hoofdpijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als flat4freak en ikke er nog maar bij passen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oowwwwww, dat moet wel lukken! KP rijd er ook nog achteraan...dus er kan er nog 1 in de ragtop mee ook ![]() Iemand moet toch de camera bedienen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ED toch! ! ![]() ![]() ![]() mogen der ook GROTE autootjes komen ? ? mebie komk wel ff gluren. MET mw. LTje ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hmmmmm hopelijk wordt het weer morgen wat beter..
het regent hier nu.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ach en anders weer lekker bijpraten..onder het genot van een bakkie koffie
|
||||
|
||||
![]() Lijkt alweer op te knappen
![]() Stond eerst op 90% neerslag, nu op 50. Opklaringen overdag en zondag wordt de meest zachte dag van het weekend. Anders mag die pomphouder wel een voortentje voor de zaak plaatsen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik kom ook
|
||||
|
||||
![]() Jongens!! en meiden.. Denken jullie erom dat het vannacht zomertijd wordt? De klok gaat een uur VOORUIT! Dus wees erop voorbereid, zodat je morgen niet een uur te laat voor een collone aankomt!
|
||||
|
||||
![]() nou het geval rijdt eindelijk zoals het moet dus de BRABO'S zijn dr hoor
![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de weersvooruitzichten worden elk uur beter!
tussen 13-15°C WOEI ochtend: kans op regen& bewolkt/zon smiddags ![]() savonds:opklaringen was paar dagen geleden veeel slechter |
|
|||
|
|||
![]() ik ben ook van de party (op krukken
![]() dus heb een maatje van me zo gek gekregen om met zijn corrado te gaan kan ik mooi meerijden ![]() tot morgen mensjes !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Ff hele topic weer eens doorgespit
![]() las dat iemand Unipol nodig had, nou ik neem dus paar potten mee. Je kan me bereiken op 06-55773342. Verder heb ik ook nog een aantal dvd's o.a. van de Midwintermeeting. Kofferbakverkoop mag niet, maar dan weten jullie het bij deze ![]() ![]() ![]() Oja, de porsches/bbs komen er nog niet onder, ligt nog te veel van dat nare spul, dus kom gewoon op zwart staal.
|
||||
|
||||
![]() komt er nog een groep langs nieuwerkerk richting utrecht??
dan sluit ik aan greetz hans
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De sletta doet het ook weer! Was inderdaad de brandstof-pomp... koste wel weer aardig wat. Maar hij rijdt weer... tot morgen! Arjen |