![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja klopt. sluitertijd was 30 seconde en het lampje is van de iphone camera
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@style, ja dit was even om te testen, het was echt pikke donker en niet verwacht dat zo veel zichtbaar zou zijn. @herm, Thnx! hier nog 2 van die avond ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijft een mooie foto hoor
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is met het blote oog natuurlijk ook mooi om te zien. Weet er iemand een goede plek of camping met een goed zicht op het Noorden?
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer 4 uurtjes op pad geweest met de camera op zak.
Zeik natte voeten van al het gras..... zonder benzine te komen met de MK1 ![]() Maar deze sprong er echt als eerste uit ![]() ![]() F/1.8 Sluitertijd 1/800 ISO 100
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 12-09-2014 at 17:58. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto! Linksboven langs de boom en je auto zit wel wat CA (Chromatic Aberration) en de auto is aan de voorkant wat donker. Maar die zonnestralen zijn zeker wel cool!
![]() edit: ik zie dat je auto niet in focus is. Wat was je focuspunt? Last edited by geezer : 12-09-2014 at 19:29. |
|
||||
|
||||
![]() Idd links boven kwam paars door heen geen idee waarom ?
En ik had vignet gebruikt heel licht. Omgeving was lastig op eigen risico 20m door het gras over al kabge schaduwen van de bomen maar oh zo leuk
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto Peter, idd focus voorbij de Golf
![]() Tof dat je er lekker op uit bent geweest weer, wou dat ik er de tijd voor had zeg ![]() Ook een hele mooie uitvoering Egzon!
|
||||
|
||||
![]() Die ziet er ook goed uit Vlammende
![]() Maar toen ik ze nam was het moeilijk te zeggen dat het wat ging worden. Had daar voor ook foto's genomen bij de rivier met ochtend mist maar dat viel toch meer tegen. Maar moet toch zeggen die 1.8 lens had ik eerder moeten hebben ![]() Is deze lens ook goed te gebruiken op meetings ga Zondag naar Leeuwarden en zou jammer zijn als ik hier op gok. Ben eigenlijk zo veel mogelijk foto's aan het maken om dadelijk na me knie operatie thuis een beetje bezig kan zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker, dat is een te gekke lens om te gebruiken op meetings. Je zult merken dat je iets meer naar achteren gaat staan en dat er sneller mensen door je beeld gaan lopen maar dat maakt het ook weer leuk ![]() Scherptediepte is te gek, en de scherpte van de 50mm f/1,8 is erg mooi! Veel plezier, we zien ze graag tegemoet!
|
||||
|
||||
![]() Coole foto zeg! Prachtig die zonnestralen
|
|||
|
|||
![]() Heren, vraagje
![]() ik heb een nikon D3200 camera.. gebruik nu een 18-55 MM Vr zoomlens, en heb n 55-200 VR zoomlens.. ben alleen op zoek naar een lens met vast brandpunt.. weten jullie een lens die ik hiervoor goed kan gebruiken? vooral bedoeld voor meetings en evt fotoshoots.. Nikon 35 MM F1/8G zou dit daarvoor een goede optie zijn? Hopelijk hebben jullie een goed advies hiervoor.. ![]() groetjes!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb sinds een half jaar een Nikon 35mm F1/8 aangeschaft voor mijn D5100. En ik moet zeggen, deze lens is er sindsdien niet meer afgeweest. Ik gebruik die 2 kitlenzen/zoomlenzen die bij mijn camera zaten eigenlijk niet meer
![]() Super over te spreken die lens!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
fijn dat jij er goed over te spreken bent! ga m binnenkort eens opzoeken denk ik, kijken of k m ergens kan testen oid.. ![]() mag ik vragen wat jij er ongeveer voor betaald hebt? op de nikon webshop kost ie ongeveer € 230.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() http://www.camerashop.nl/product/65...-f-1-8g-dx.html
190 is ie hier ![]() Ja je mag de mijne best eens testen, alleen Apeldoorn is wel een stukje van Haarlem vandaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vorige week ook een 1.8 gekocht en ik ben bang dat deze er ook lang op blijft zitten
![]() Vrijdag kwam ook mijn polarisatiefilter binnen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=geezer]Mooie foto! Linksboven langs de boom en je auto zit wel wat CA (Chromatic Aberration) /QUOTE]
Hoe kan ik dit voor komen doe vast iest fout maar afgelopen Zondag had ik het weer. En nie zuinig ook ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Style][QUOTE=geezer]Mooie foto! Linksboven langs de boom en je auto zit wel wat CA (Chromatic Aberration) /QUOTE]
Hoe kan ik dit voor komen doe vast iest fout maar afgelopen Zondag had ik het weer. En nie zuinig ook ![]() Welk diafragma gebruik je?