![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen geheim hoor :P
Hoesje is besteld bij http://www.ontwerpeencase.nl/ Alleen ik heb wat erop staat zelf ontworpen.. Het is dus wel bij deze site dat je zelf een foto moet uploaden wat je erop wilt hebben.
|
||||
|
||||
![]() Jongens ik heb weer iets nieuws met rode bies gevonden
![]() ![]() ![]() Dikke GTI vloermatten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En afgelopen week nog leuk fotootje geschoten op de oprit ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit niet wat voor je?
![]() Koopje
|
||||
|
||||
![]() Neu heb al een normale onderbroek in t rood
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog wat foto's van de update van zaterdag. Dorpels zwart gewrapt, en de voorste wielkassen wat verder bewerkt, zodat ik de laatste paar ringen van mijn schroefset kon gebruiken. Nu kan die niet meer lager helaas. Maar dat kan met mijn wielen ook niet meer, aangezien bij volledig insturen er nog maar 1 krappe vinger tussen kan...
Ik wil nog voor spacers gaan, o.a. om het ET verschil tussen links en rechts op te lossen (1 cm verschil), en de wielen wat breder te zetten! Oja, velgen glimmen opzich aardig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En daarnaast gisteren een schroefset gemonteerd bij mijn broer. Ook omgepraat ![]() Enige is dat we blijkbaar de originele lagers moesten overzetten, we hebben namelijk de lagers die bij de set zaten erop gehouden. Nu als je de auto paar keer op en neer duwt gaan de veerschotels omhoog, en die douwen je motorkap dan omhoog. Dus dat moet nog even worden opgelost! Zo ligt ie er momenteel bij, stuk of wat centimeters verlaagd, maar niet te veel. ![]() ![]() ![]() ![]() En nog wat algemene foto's, ook hoe mijn auto er nu bij ligt. Is nauwelijks gezakt helaas. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijft een leuke mk2!
Je eerste auto toch? Trouwens: wie heeft die spuuglelijke velgen onder die witte porsche gezet? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Ja klopt, is inderdaad mijn 1e auto.
Hahahah, is af fabriek zo ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren een Twingo dakje gehaald. Vandaag begonnen met inbouwen samen met Michiel
![]() Dus begonnen met hemeltje eruit halen, daarvoor moesten natuurlijk de B en C stijlen los, A stijlen halflos. Voor C stijlen de hoedenplankdragers los. Verder natuurlijk zonnekleppen, binnenspiegel, handgrepen, lampje los etc. Dat ziet er dan zo uit. Ook nog foto van het hemeltje van het Twingo dakje. ![]() ![]() ![]() Daarnaast intapen en aftekenen en meten. Gaat stiekem nog best wel heel erg veel tijd inzitten ![]() Ik had via een vriend van me een knabbelschaar weten te regelen, hier vervolgens het dak mee uit "knabbelen". Dit werkte goed! Ik en Michiel aan het werk: ![]() ![]() ![]() ![]() Vervolgens was Michiel lekker van binnenuit het dakje omhoog gaan douwen, geeft wel een grappig effect ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dakje eruit, isolatiezooi beetje verwijderen: ![]() ![]() ![]() En dan heb je een gat in je dak zitten ![]() ![]() ![]() Dakje er los op: ![]() ![]() ![]() Zoals jullie zien zijn we al een heel eind, maar er moet zeker nog het één en ander gebeuren: -Geslepen randen bewerken, kijken of het gat ook groot genoeg is, of dat het nog iets vergroot moet worden -3 steunbalken eruit slijpen -Boutgaten perfectioneren Dan valt het dak in het gat. Dan moet er nog wat gebeuren: -Dakhemel op maat snijden, en zwart spuiten -Frame denk ik nog even zwart spuiten -Zal ik de hemel van het Twingo dakje ook zwart spuiten? -Interieur weer in elkaar zetten. Komende week vakantie, dus lekker verder overdag! Mochten er mensen uit de buurt zijn en die komende week overdag een keertje tijd en zin hebben om even te helpen, stuur even berichtje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg dikke update
|
||||
|
||||
![]() Golfje word steeds leuker en leuker!
Complimenten.
|
||||
|
||||
![]() Geeft dat wel nette randen met een knabbelschaar? Ik heb gewoon een simpele decoupeerzaag gebruikte met een metaal zaagje
|
||||
|
||||
![]() Dank
![]() @Tjaap: jazeker geeft dat nette randen, als je m recht houdt (net als met decoupeerzaag natuurlijk). Gaat heel erg mooi met de knabbel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bezig geweest met spuitbussen matzwart.
Golf hemeltje zwart gespoten, niet helemaal want wordt toch versneden. Twingo hemeltje en hendel zwart gespoten, gedeelte tussen de C-stijlen zwart gespoten, net als de zonnekleppen! Best goed gelukt allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En vanavond een mooie lamp opgehangen die ik van een collega kon lenen ![]() Even bezig geweest met hoeken en boutgaten bijwerken. Morgen lekker weer verder!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit!
|
|||
|
|||
![]() Leuk Golfje zon twingo dak je er zo in goed uitmeten en aftekenen we hebben het met ook decopeerzaag gedaan
|
||||
|
||||
![]() haha grappig! Zo kom ik mn ex-variant nog is tegen! Houd michiel hem een beetje netjes?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, Michiel houd m zeker netjes! Mooie wagen is het!
Dankje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een heel eind opgeschoten
![]() ![]() De dwarsbalken eruit geslepen: ![]() ![]() En de randen bijgewerkt, het dakje past er nu mooi in. Moet nog 1 plekje bijwerken, dan valt het er perfect in. Het luchtspoilertje de gaten voor ook al geboord. Komt eropneer dat als ik dat ene plekje nog bij werk, de randen even behandel tegen roest, het dakje er mooi in kan! Hemel moet nog op maat etc., maar we zijn al een heel stuk verder zo! ![]() Hierbij wat foto's, dakje even open geschoven, en met dakje dicht. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Waarschijnlijk vrijdag weer verder, dan wordt het iets als hemeltje op maat maken, dakje plaatsen, auto even grondig schoonmaken en indien passend qua tijd nog even hemeltje monteren.
|
||||
|
||||
![]() Kleine update nog.
Frame even losjes gemonteerd, zo weet ik exact hoe die straks moet. Hoef ik dat niet meer precies te bekijken als er kit zit op het dakje en die in het gat zit. ![]() En daarnaast het hemeltje uitgesneden. Ongeveer op maat. Het laatste beetje moet er nog af als het erin zit. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sub gehaald gisteren. De kist is mooier, en de bekleding op de kist ook. En de sub ziet er mooier uit, en is 1000W :P
Eens kijken of we het spulletje werkend kunnen krijgen! Komt volgende week wel ergens. ![]() ![]() Daarnaast vandaag het dakje gekit en vastgezet. Interieur weer grotendeels opgebouwd. Alleen de hoedenplankdragers en hoedenplank moeten nog erin. En de hemel moet nog even precies op maat worden gesneden, het gat is nu net te klein nog. Auto helemaal schoongemaakt ook, dus dat is ook weer gedaan, en dakje is mooi waterdicht! Vanmiddag meteen al stukje gereden, rijdt echt heerlijk, en rammelt/kraakt niet meer, en is ook zeker niet minder stijf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de binnenkant, alles mooi zwart ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()