![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag de A-Stijlhoeken ingelast en de lassen afgeslepen, nu nog wat kleine afwerkingen en dan kan hij weer naar de straler. Hopenlijk volgende week.
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
Is goed, zodra er 1 stoel klaar is zou ik graag een fototje zien ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 12-07-2015 at 19:18. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project deze hou ik in de gaten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo de laatste week niet veel meer gedaan,
In de tussentijd wat lasjes links en rechts afgeslepen wat ik nog niet had gedaan. Nu ben ik wel nog bezig geweest met de gordel bevestiging, iets wat ik bijna vergeten was. Nu zit het orgineel zo als de rechter, het onderste plaatje zit op het bovenste gepuntlast. Aangezien deze in de reservewielbak uitkomt lijkt me dit een roestgevoeligpunt wat ook bevestigd word doordat het rot was. Nu heb ik er een kapje opheen gelast omdat ik denk dat het dan minder snel zal gaan roesten. Beeldmateriaal: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
Bedankt.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 12-07-2015 at 19:22. |
|
||||
|
||||
![]() Waar heb jij die remtrommelset vandaan? Of heb je die niet als complete set gekocht?
En had jij niet laatst ook al een complete set gekocht bij Bolku of verwar ik je nu met iemand anders?
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze bij Bolku gekocht als complete set.
Dus kan zijn dat je mij bedoeld. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Erik,
je stoelen zijn klaar. De stof zit er weer netjes en strak omheen ![]() De achterbank moet mijn schoonvader nog aan beginnen. Hier alvast wat foto's van de stoelen. Zijn helaas maar telefoonfoto's, maar het idee is er. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sow dat ziet er weer een stukje anders uit.
Neem aan dat de bijrijdersstoel er hetzelfde uit ziet. Viel het een beetje mee? Nu nog alleen eens goed reinigen zie ik al.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 23-01-2011 at 21:30. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel echt een hele vooruitgang! Netjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijrijdersstoel ziet er inderdaad net zo uit. Onder de stof was de stoel toch ook aardig versleten, dus dat was een beetje lastig. Maar is weer netjes opgevuld en zit weer super stevig. Ze zijn inderdaad wel nog vuil. Moet je alleen niet met het verkeerde spul reinigen als je ze terug hebt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke maar komt allemaal goed hoor ik al.
Nee het hier APC van Meguairs dus dat moet wel goedkomen. |
|
||||
|
||||
![]() Die stoelen zien er weer zeer goed uit zeg. Hopenlijk heb je vrijdag weer je beugel terug, zou een goed teken voor beide zijn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja laten we het hopen,
Ik wil hem eigenlijk zowizo vrijdag ophalen. Heb namelijk dan met de straler afgesproken ![]() En het zou zeker mooi zijn als die van jouw dan ook kitvrij is. |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde dat je het interieur vandaag hebt opgehaald?
Tevreden? En laat de foto's maar komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja zal even de foto's op de laptop zetten.
Ben zeker tevreden, toch al een aardig verschil met hoe het was. Nu nog eens reinigen en dan ziet hij er als nieuw uit. Foto's komen binnen 15 min online. |
|
||||
|
||||
![]() Ok. Ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
![]() De foto's,
Alleen nu nog reinigen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 12-07-2015 at 19:25. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi geworden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat ziet er zeker erg netjes uit hoor !!
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel heel erg mooi geworden zeg. Is dat eenmalig of doet hij vaker interieurs opknappen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik neem aan dat die vraag voor mij geldt? Maar mijn schoonvader doet dat wel vaker ja. Heeft in mijn Golf 3 compleet lederen interieur gemaakt, in de cabrio van mijn vrouw, in de cabrio van de neef van mijn vrouw, zijn eigen cabrio, de BMW cabrio van mijn broer. En zo nog wat projecten. Hij is meubelstoffeerder van beroep en auto's bekleden is zijn hobby. Hij doet alles met de hand. |