![]() |
|
||||
|
||||
![]() NEXT STAGE.............
Foto's volgen snel !!!!! ![]() ![]() ![]() EDIT: Foto's !!!!!! Do i need to say more ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's zijn op wallpaper-formaat verkrijgbaar ![]() ![]() ![]() Het opbouwen kan nu eindelijk beginnen !!! Morgenmiddag wordt ie afgeleverd thuis. Meer foto's zullen dan volgen !!! Groeten, LRR
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 31-05-2007 at 17:37. |
|
||||
|
||||
![]() Het is rood en het komt naar huis, super!
![]() Dat moet toch lukken voor september?
|
||||
|
||||
![]() damn dat is zeker rood
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi en nog eens mooi! Kom zo snel mogelijk ff kijken en als dat geen gelikte Gti word dan weet ik het ook niet meer
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dan, zeker wel mooi. Niks beschadigen met opbouwen! En veel plezier ermee.
|
|
||||
|
||||
![]() Damn is goed gelukt Fred
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kom binnenkort wel ff kijken...ziet er op de foto`s goed uit!
|
||||
|
||||
![]() De Rooster is weer mooi rood
![]() Succes met opbouwen kerel ! |
|
||||
|
||||
![]() Thanx mannen voor de reacties.
Het is zo rood dat het met flitsen bijna roze word soms. Hij is echt ontzettend mooi geworden. Achter het stuurhuis moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen, Jeroen. Eigenlijk moet ik die nog even loshalen, maar ik zit er ook aan te denken om het onderste gedeelte te behandelen met ML/Tectyl of zo, aangezien dit bijna niet in het zicht komt, en het op een plek zit waar een goeie behandeling geen overbodige luxe is. Ik heb er ontzettend veel zin in om er mee aan de slag te gaan. Dus gaat goedkomen. De losse delen worden binnenkort gespoten, maar ik kan nu eerst aan de slag in ieder geval. Zal jullie uiteraard op de hoogte houden de komende tijd !!!! @Rinus: 9 september is ie van de partij !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Kijk aan ziet er alweer superr uit kerel!!
Ga zo door zou ik zeggen.zou er nu in iedergeval zin in krijgen als ie er zo bij stond.lekker weer opbouwen enz!! Respect.groeten hans!
|
||||
|
||||
![]() Och Fredje miejong, wat izze mooi wordn
![]() Nu begint het mooie werk pas, waar je nog veel plezier aan gaat beleven ![]() 9 September is nog lang weg ![]() Nou mot t dr ook wel es eem van komn dak n moal in Knoal kom kiekn of nait? Succes kerel! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dog ik ook nait !!!! Kom mor gauw eemn nkeer langs !! Groeten, LRR @Iedereen: Bedankt voor de reacties. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi.....en s6 met opbouwen.
|
|||
|
|||
![]() Kijk dat is weer een heel ander zicht! Nu snel opbouwen dan maar!
|
||||
|
||||
![]() echt heel netjes gebeurd, heb hem even in het echt mogen zien
![]() super strak hoor, succes met de opbouw, alsk in de buurt ben kom ik wel weer eens aanzetten groeten |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er super uit, alleen btje roze met die flits
![]() Heeel veel succes met opbouwen, is echt t leukste werk wat er is, alleen erg voorzichtig zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ff in het echt bekeken en ziet er echt super uit nog beter als dan nieuw
![]() @Berserker onderlangs is er indd steenslagcoating gebruikt in kleur alles is echt heel mooi geworden mn complimenten!
|
||||
|
||||
![]() Ik ben al begonnen mannen !!!!!
@Ronin: Leuk dat je even langskwam !! Kom gerust nog eens langs. @Berserker: Ja, inderdaad: steenslagcoating onderlangs in de kleur gespoten. @Erwin G60: Ik denk dat je me nog wel eens mag helpen inderdaad !!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
![]() Ben ondertussen wel steeds bezig, maar heb momenteel geen internet thuis.
Dus foto's uploaden gaat een beetje lastig. Ik heb al wel m'n rode achterlichten gemonteerd en dat lijkt me toch een partijtje goed !!!!!!!! Zodra ik weer in de eter ben, dan plaats ik weer een partij foto's !! Groeten, LRR