![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja nu maar eens gaan sparen voor een mooie spiegelreflex,zodat het ook een beetje goed tot zijn recht komt op de foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Anders moeten we maar eens even wat regelen wanneer het weer wat beter wordt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Graag stuur me maar een pm als je er aan toe bent. |
|
||||
|
||||
![]() Maakt mij niet uit.. keer in het weekend, het weer is de belangrijkste factor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok thx komt goed |
|
||||
|
||||
![]() Cabrio no. 1 !!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor Ralph is mijn 2e heb ook nog een zwarte 3 cabrio gehad ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht ook dat 24" op een Hummer het grootst mogelijk was... 70" SHIT! ![]() Parabolen zijn één van de mooiste velgen voor een MkIII; staat 'm beter dan de witte velgen ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren naar de vw-speed meeting geweest met mijn nieuwe zomervelgen eronder.
Aangezien het sparen voor een spiegelreflexcamera nog niet erg hard opschiet dan maar ff een mooie foto geleend van hoe die er nu bijstaat. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij stond er afgelopen zondag super netjes bij!!
|
|||
|
|||
![]() gisteren ff bewonderd maar hij is super gaaf zo is op moment de mooiste g3c voor mij
alles klopt aan de auto toppertje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hier nog een paar tel fotos voor je |
|
||||
|
||||
![]() Stond dr gister wel heel netjes bij
![]()
|
||||
|
||||
![]() hele nette wagen man, mooi setje velgen ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Schitterende auto zo, kan niks anders zeggen. Ga zo door
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de toffe reacties hier en afgelopen zondag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Velgen staan hem echt heel goed, ook de kleur is prachtig!
|
|
|||
|
|||
![]() Hele dikke cabrio!
|
|
||||
|
||||
![]() Schitterende cabrio!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Yup zeker een hele nette auto zo.. valt niks meer aan te doen. Vindt persoonlijk een vr6 lip netter maar voor de rest alle respect..!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super mooie cabrio!.. Interieur is ook super mooi afgewerkt. Keep up the good work
![]()