![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wist je dat ik dat niet wist, maar wel leuk vind dat je het nu weet ![]() ![]() T+1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet je dat hier al bijna een half jaar niks meer neer gezet is !
(zo dat laat ik niet gebeuren ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik net heel hard heb zitten poepen???
waarschijnlijk niet, maar dan weet je dat nu toch?!! ![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() wist je dat ik dat niet wil weten maar nu toch weet ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() wist je dat ik dat inderdaad wist dat je dat niet wist maar ik het nu zeker weet, toch fijn vind om te weten
![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() weet je dat ik stiekum wel wist dat jij wel wist dat ik niet wist dat jij dat aan het doen was ? weet je dat ik maar eens aan het werk ga heb nog weinig gedaan vanmiddag ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wist je dat ik deze onzin kan verwijderen ![]()
|
||||
|
||||
![]() wist je dat ik over 10 minuutjes weekend heb,
en dan gelijk naar de kantine ren en 1000 pils en een slagroom taart ga halen.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wist je dat onzin in het offtopic mag ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wist je dat ik vandaag vrij was
-ik creatief bezig ben geweest vandaag -ik een asbak heb gekleid (samen met jappie86) voor ons moeder der verjaardag morgen -ik ook een velg aan het polijsten ben die als bijzettafel moet gaan dienen -polijsten niet mijn ding is -ik nu lekker aan een juupke zit -ik vanavond naar de band zonder banaan ga ![]() -ik morgen vroeg moet werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee dat wist ik niet
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() - dat er veel te veel noorderlingen op het forum zitten.
- ze waarschijnlijk zo toch een gevoel van contact hebben met de echte wereld - brabanders gezelliger zijn - dit komt omdat ze niet zo vaak op een forum zitten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
-ik net ontwaakt ben uit een diep coma, diep in het altijd gezellige en zonnige zuiden ![]() ![]() hahaha you go girl ![]() ![]() waarheid als een koe gozer, die lopen er trouwens ook heel veel in dat noorden ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat lennart zegt maar dan anders.... afval bak met voetbediening toch 5000 posts heeft ![]() ontopic: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
- deze jongen geen geboren brabander is ![]() - het aantal Brabanders is hier op bijna 1 hand te tellen is - Aantal noorderlingen daarentegen vele male hoger is. - dit in formulevorm: AN = AB* T Last edited by Pedaalemmer : 24-03-2006 at 19:27. Reason: AN= Aantal noorderlingen, AB= Aantal brabanders, T= tijdstip |
|
||||
|
||||
![]() Hebben jullie nog een wat weetjes van jongens/meiden van hier .
zal zelf wel beginnen met . Wst uw dat Piet uw weet wel sditje al zn 3 autos met zb op het kenteken wilde hebben . ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wist u dat, is het toch?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat Piet (sditje) ook wel eens een struis vogel achter zijn auto aan heeft gehad ... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo had ik het zelf nog niet eens bekeken haha bedankt klaas-jan ![]() ![]() ![]() ![]()