![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed idee!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Winter en normaal ! |
|
||||
|
||||
![]() Sinds vrijdagavond heb ik de Jetta overhandigd aan een maat van me (vr6 666), die de Jetta eens een flinke make-over gaat geven: Schoolbord zwart!!
Hij heeft me al wat foto's gestuurd waar de auto al geschuurd en ontvet is: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het niet zo stoere maar wel zuinige blokje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu is dus afwachten op het matzwarte resultaat en ik ben zeer benieuwd. Zodra ik meer foto's heb komen die er gelijk bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moment van de waarheid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ben er nu al reuze blij mee ![]() vr6 666, bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Chevy 666 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Om verder gespam te voorkomen, zal ik de rest van de updates in mn eigen topic plaatsen!! (zie onderschrift
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() mijn jetta gtd intercooler met leer. |
|
|||
|
|||
![]() Nog niet klaar maar wel weer een eindje op weg :
|
|
||||
|
||||
![]() Hé, weer een zwarte? Ben trouwens benieuwd waar die Canadees gebleven is...
Mooie wagen! Gr. Ed
|
|||
|
|||
![]() Ja weer een lakzwarte, een GL dus wel stuurbekrachtiging en velours maar natuurlijk lang niet zo luxe als de canadees.
Die zit volgens rdw nog steeds bij dezelfde eigenaar... |
|
||||
|
||||
![]() Nogmaals, mooie wagen! Jetta in lak-zwart zier er gewoon super uit. En een GL is natuurlijk al erg fijn om mee te beginnen.
![]() Heb je al een topic over deze Jetta? Of komt die nog? En die Canadees hoop ik nog eens tegen te komen op MP, o.i.d. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die Canadees was inderdaad schitterend .. met deze ben je ook goed bezig Jan!
Ook maar even mijn huidige in dit topic plaatsen, stond er nog niet tussen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
How low can you go, mooi man zo met de bek op de grond. Heb een MKII Jetta gehad maar helaas naar de sloop gebracht door de nieuwe eigenaar.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
![]() Heb ff een foto opgezocht van mijn Jetta MKII
![]() Was op de wintersetje, foto van de zomervelgen heb ik helaas niet meer na PC chrash.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() Heb er tegenwoordig ook weer een
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Was het resultaat trouwens ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() In een woord super Alberto, alles klopt aan deze Jetta !
|
|
|||
|
|||
![]() vet hoor alberto
![]() als mijn jetta na oostenrijk nie verkocht is ga ik zelf ook maar op wielen jacht.. heb al een mooi setje gezien.. kijken of die er dan nog is ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hier mijn nieuwe aanwinst ook ma effe posten
net een week in mijn bezit was van een kerel van 80 ofzo zijn vrouw kwam in een rolstoel dus moesten ze maar een andere auto dus deze verkocht het is een 1.6 td gl bj 85 eind 85 na nederland gekomen ingevoer uit canada heeft die ouwe man hem zelf vandaan gehaald plannen zijn volgende maand overspuiten en hier en daar kleine dingen vernieuwen en netjes maken hier de foto,s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zo dat was het verlopig de groeten dan maar effe via mijn album ####16 AUGUST BIG SUMMER SHOW VW-SPEED.NL#### Last edited by Klompenboer : 04-06-2009 at 17:29. |
|
||||
|
||||
![]() he klompenboer, jammer dat je foto's het niet doen