![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier eens snel doorheen gelezen , misschien heb ik er wel overheen gekeken , maar wat heb je zoal aangepast aan de internals ?
gesmede zuigers ? andere drijfstangen ? ik ga binnenkort ook een nieuwe aee opbouwen met drukvulling voor in mijn polo 1 en ben al het een en het ander aan het uitzoeken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nieuwe kolbenschmidt zuigers zijn bewerkt,om zodoende de compressieverhouding naar beneden te krijgen.drijfstangen komen bij röthe motorsport weg,en het lagerwerk hoort officieel in een tdi-pd motor.meer zou je voor het onderblok niet nodig hebben. edit,rothe motorsport moet zijn rosten performance.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 17-07-2012 at 22:44. |
|
||||
|
||||
![]() ik kan ze niet vinden op de site van rothe motorsport maar ik zal ze wel eens een mailtje doen , bedankt alvast en doe zo voort
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt,ik moest ze ook apart bestellen,omdat ze niet in het vaste assortiment zitten.
|
||||
|
||||
![]() zo eindelijk weer even lekker bezig geweest aan de mk1,na zaterdag samen met arjan [der ghopmeister] een hele dag aan de g60 gespendeert te hebben[g60-body is nu vrij van bitumen etc]
foto's van de update mbt de einser; kantelsteun vervangen door huismerk steun[g60 baksteun in een zelfgemaakt bakje] versnellingsbak compleet aangesloten en start en laadkabels erin; hier van bovenaf,ook de downpipe is al klaar,met een stukje heatshield rond de kabels die voorlangs lopen; intercooler gaat niet passen op de door mij bedachte plek,maar wel helemaal onderin,alleen is ie dan iets te groot,dus hoppa even de flex erlangs; en dan komt ie dus zo te zitten; bypass-klep niet meer nodig,dussss de zaag erin. zag dit toen ik de bypassklep erafhaalde,dat flowed natuurlijk voor geen meter; dit lijkt er meer op; brandstofpomp,bobine en kachelslangen eraan; en ben aan de kabelboom begonnen,dit is na het snoeien; moeten nog wel een paar draden bij komen,en als alles is gemonteerd kan ik pas de boel erinleggen,om de lengte en loop te bepalen. dat was het weer even,hoop m'n aluminium inlaat deze week op de mat te hebben,waar in 1 klap de g60 gasklep en injectors op/in passen,en een bus om de voorste motorsteun af te kunnen maken.
|
|||
|
|||
![]() Lekker bezig Gerben, dat schiet alweer lekker op!!
Ik heb t blokje er ook al inhangen, startte helaas nog niet, geen brandstof geloof ik. Maar ben heel benieuwd hoe t gaat rijden. Succes verder met de turbo!!
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit Gerben!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, wat verwacht je aan pktjes en Nm.
|
|
||||
|
||||
![]() hey het kan wel foto's maken
![]() Was zaterdag wel ff lekker hobbyboppen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog geen idee,ruwe schatting is tussen 150 en 200pk,maar dat moet op de bank blijken. Quote:
thanx! Quote:
thanx,gaat idd weer de goede kant op. je blok zou in principe direct moeten lopen,liep bij mij ook perfect ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jazekers,was super ![]()
|
|||
|
|||
![]() schiet al lekker op gerben en als je hulp nodig hebt hoor ik het wel kom zo die kant op.
we kunnen ook wel meer als alleen bier drinken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer goed uit!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Die turbo
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() thanx john en joram ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dat begint er op te lijken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Bier zuipen komt toch ten goede van de auto Gerben!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Prachtig werk mannen !!! Komt helemaal goed.
|
||||
|
||||
![]() Dank jongens.vandaag spruitstuk ontvangen,maar dat word niks.ben er nou zat van, ga zelf een shortrunner maken.