![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat gaat straks weer netjes worden lees ik.. zeker met die dikke inlaat!
![]() goed werk succes ![]()
|
|||
|
|||
![]() plannen en werk zat nog iig!
ben benieuwd hoe het gaat worden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben ook benieuwd hoe het gaat worden
![]() wil igg probleemloos gaan rijden op het motorische gebied als het ding straks klaar is en als de planne van een respray en bodem etc daardoor nog een extra jaartje moete wachten so be it ![]() hobby's koste geld en tijd helaas haha
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Verstandige keuze...technisch in orde is ook belangrijker dan optisch toch
![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker waar daarom lekker dat in orde make eerst
soms dwarelt het idee wel is van een goeie oldtimer en alles over zette maar zou het zonde vinde de edition daar voor op te geven ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal goed uit john! De golf wordt opgeknapt tot in de puntjes zo te zien, en niet zo raar malen met die oldtimers hoor !
blijft toch apart zon 16v g60.
|
||||
|
||||
![]() thnx frank!
blijft zeker leuk zo'n blok stiekem is dat ook het geen waar ik het liefst me bezig ben ![]() al moet het geheel ook gewoon weer is mooi worden natuurlijk dat van de oldtimer zullen wel gedachte's blijven hoor ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
weet er alles van helaas, had ook liever een Lada 2105 gereden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind mat en glans ook een erg vette combi dus neem gerust m'n 16vg60 blok als inspiratie ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kan de mening niet meer dan delen
![]() vandaag nog weer ff ietsje verder gegaan een uurtje.. radiateurtje en intercooler en dynamo eruit en een eerste testfit gedaan ![]() ![]() zit overigens sterk met het idee de stuurbekrachtiging er vanaf te "slopen" is ook iederekeer iets mee lekt het niet knapt er wel weer een bout of loopt het los verder tijdens het rijde heeft het voor mij ook niet echt toevoegende waarde denk er nog over na maar de kans is aanwezig.. als er tips of meningen hier over zijn, altijd welkom ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 29-03-2016 at 20:52. |
|
||||
|
||||
![]() zonde van dat open filter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar moet ik me bij aansluiten. Afgezien van de betere looks is de originele luchtfilter bak met K&N filter en een meer dan goede luchtdoorstroming nog altijd het beste voor je ladertje.
|
||||
|
||||
![]() vind het voor de looks indd ook altijd het mooiste
![]() en het zit vast met 2 imbusjes dus het is er zo weer vanaf als het me niet bevalt
|
|||
|
|||
![]() blijft een super project wat elke keer weer een beetje beter word
![]() ![]() succes, ik blijf em volgen! |
|
||||
|
||||
![]() zoals gezegt komt die er eerst wel ff op.
vind het zelf altijd erg gaaf ogen en veel word er met de auto toch niet gereden is een looks ding dat ik gaaf vind ![]() heb nog even een sfeerpic van afgelope weekend nog weer een beetje verder gehobbyed en even wat dinge voor me zelf op een rijtje gezet kwa plannen ![]() voor de laatste maal heb ik nog wat wijzigingen gemaakt in mn werk schema ![]() stuurbekrachting ben ik over uit die gaat eruit en ga zonder rijde mn airco kachel gaat eruit en komt een normale voor terug zit verder toch niets meer van in en dan ben ik de aansluitinge onder de kap daar weer mooi van kwijt ![]() dan als mn bak gereviseerd is en heb bovenstaande delen in huis wil ik het blok eruit hebben inclusief draadboom etc dit zodat de motorruimte weer netjes roestvrij gemaakt kan worden en de boel gespoten kan worden waarom nu ineens deze plannen heel simpel.. heb geen zin om in 2013 het ding er weer uit te moeten halen als ik de buitekant wil laten spuiten ![]() als die dan gespoten is en het blok hangt er met de gerviseerde bak enzo weer in gewoon rustig aan alle verdere onderdelen aankopen en de boel netjes afmaken zoals remmen aandrijfassen etc ![]() ![]() lijkt mij een veel beter plan heb er verder allemaal toch geen haast meer mee en scheelt best weer wat werk in 2013 kriebelt best wel om te rijden weer aankomend seizoen maar om de kwaliteit ten goede te komen lijkt me dit een veel beter oplossing
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 29-03-2016 at 20:55. |
|
||||
|
||||
![]() weer een stapje verder inmiddels
nutteloze update's maar vind het leuk om het zo een beetje up to date te houden ![]() alle losse delen wat gespoten of verkocht kan worden zijn inmiddels van de auto ook nog bezig gweest met het fabriceren van een steuntje voor de drukregelaar hoekjes maak ik nog mooi rond en dan ben ik er wel tevrede over daarna nog iets verzinne voor de klep van het koolfilter die hangt nu nog los ![]() heb nu een weekje vakantie dus hoop weer wat verder te komen aankomende dagen iedereen fijne feestdagen verder ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 29-03-2016 at 20:53. |
|
||||
|
||||
![]() en vandaag weer een stapje verder
![]() begonne met het labelen fotograveren van de draadboom ben hier een leek in dus alles is vastgelegd ![]() ![]() wil de boel zowieso opnieuw gaan intapen en wat gaan verleggen om het toch wat netter eind resultaat te gaan geven wil alles bovenlangs via rechtsvoor door de poot links voor laten lopen kwa verlichting etc hangt nu nog 1 draadboompje en die gaat bij mn kachel het schutbord door zoals op de onderste foto te zien heb er nog niet goed naar gekeke maar hoop deze achter het dashboard door te kunne leggen ik vermoed dat die van de ABS is?? en heb nu bijvoorbeeld vanaf de computer een aarde helemaal naar de accu lopen waar alles gezamelijk samen komt is dit noodzakelijk of kan je zo'n aarde ook gewoon netjes onder bij de computer zelf aansluiten? ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 29-03-2016 at 20:58. |
|
||||
|
||||
![]() aardes kun je overal aan de carosserie vastmaken.het beugeltje vind ik niet gek hoor,zou niet weten hoe je zoiets sierlijker moet maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey
Leuk projectje ook een zeer mooi blokje zon 16v g60 maurice
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() Is stuurbekrachtiging van een golf 3 geen optie?Weet niet of dat zonder problemen is en of het er zo op te bouwen valt.