![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan d'r best tegen hoor, maar d'r is volgens mij al genoeg gejankt over hoge prijzen en ik heb mijns inziens al bewezen dat ik zo gek nog niet ben. Nu heb ik een nieuwe auto, d'r staat nog geen fatsoenlijke foto van het wagentje op het net en nu komen er al van die slappe reacties de bocht om ..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar hij moet er eerst nog wel 'n bulk fotokes van maken he... ;-)
|
||||
|
||||
![]() And the story continuous...
![]() Heerlijk! Wat er nu gaat gebeuren laat weinig aan de fantasie over! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
te koop zetten en er flink voor beuren ![]() ik lach me rot als het je lukt ![]() bij de meeste is het gewoon jaloezie, jij bent zo gek nog niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd daarom, vragen mag altijd !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat me d'r echt niet om dat Misha winst maakt op een auto. By all means, al maakte ie er een ton winst op. Jaloers? Ik zou het jammer vinden dat ik die centen niet had, maar dat is wel met veel centen het geval. ![]() Waar het me om gaat is dat Jan en alleman meedoet, en zo de hobby gewoon onbetaalbaad maakt. En het is me er ook niet om te doen Misha nou compleet te kakken te zetten. Ik verwacht wel hetzelfde als veel anderen wat betreft de toekomst van de witte Jetta, maar dat daargelaten. Hij is het niet alleen, we moeten er allemaal wat voor doen om de hobby haalbaar te houden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() De teller van de witte staat nu om en nabij de 2700 euro incl. onderhoud..
Hoe knap zouden jullie het vinden als ik er nu nog winst op kan maken??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
begrijp je punt, maar stel: jij hebt 5 votex consollen ( of hoe je het spelt ) liggen waar je niets mee doet. die dingen gaan voor gemiddeld 100 euro weg? verkoop jij ze dan voor 2 tientjes omdat je er toch niets mee doet en je er toch genoeg hebt? onderdelen/ auto's worden schaarser, en mischien beetje inflatie van de hobby? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deel van de hobby is voor mij ook verzamelen. Ik heb hier wel meer spullen liggen waar ik nu / voorlopig helemaal niks mee doe, maar ik vind het gewoon leuk ze te hebben. En tegen de tijd dat er weer eens wat aan de auto gedaan moet worden hoef ik alleen maar " 't magazijn" in te gaan en alles uit de rekken / dozen te plukken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Op het eerste gezicht lijkt het een hoop geld, maar pak een basis en voorzie hem van gewinde, felge en een haffel ditjes en datjes zoals leuke tails, nette matten, etc.
Misha zijn 87er ex jetta is echt een nette auto, ik vond en vind het nog zonde dat hij hem weg heeft gedaan/moest doen.. . Maar de prijzen zijn van de zotte, overigens ook bij de dealer! zo koste een dubbellamps mk2 grilletjes vorig jaar zomer nog 57 euro en nu 77. VW NL doet gewoon mee aan de hype, die zijn ook niet gek ! ![]() Ik zoek nog een betaalbare votex console voor max 50 euro, dus als er iemand eentje over heeft!! Zo zoek ik nog meer maar goed, zal de lijst hier maar niet neerzetten
|
||||
|
||||
![]() Kan me wel voorstellen dat alles zeldzamer word naar mate de auto's ouder worden maar de dealer prijzen en marktplaats prijzen zijn echt off the chart! Ik struin regelmatig rond voor corrado onderdelen en ik moet zeggen dat ik op een 100 euro niet meer of minder kijk maar als ik geld weg wil geven dan doe ik dat liever aan eenECHT goed doel dan aan een handerlaar.
Dus heren afpingelen tot je een ons weegt! Bedrijven gebruiken de recessie als excusuus om medewerker te kicken dus waarom niet marktplaats besmeuren met deze recessie griep! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan alle ditjes en datjes die hier liggen in de Golf gooien, en dan zit er heel wat meer bijzonders in dan in die Jetta van Mish. Als ik er dan een HEULE grote beurt van 500 euro tegenaan gooi zit ik volgens mij nog steeds niet op de prijs van 2.500-3.000 euro die hier voor mk2's wordt gevraagd. ![]() Wat dus mede de reden is dat ik een pagina of tien terug aan hem vroeg wat hij dan vond dat mijn Golf waard zou moeten zijn als ie eenmaal af is, als we in acht nemen dat een nette Jetta 2.000-3.000 euro moet kosten. Voor jou trouwens ook niet oninteressant... denk dat die kroket van jou met 16v G60 al snel richting de 25.000-30.000 gaat als we alles in normale verhoudingen houden.
|
||||
|
||||
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=allycat
en dan deze erbij lezen http://www.wheel-whores.com/forum/v...=116972#p116972 Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 18-08-2009 at 13:36. |
|
||||
|
||||
![]() Caught in the act
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo doen we toch allemaal handel? of niet richard? ![]() het is alleen niet slim om een aankoopprijs op internet te zetten want: everything you say, can and will be used against you! Dat heb ik wel vaker zien gebeuren. plus dat die vraagprijs gewoon veeeeul te hoog is ![]()
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 18-08-2009 at 14:17. |
|
||||
|
||||
![]() idd. iets verdienen ok maar gewoon 650 vragen is gekkenwerk als ie ze nu voor 250( gezien de staat nog veel) had staan was het niet eens opgevallen
|
||||
|
||||
![]() zeldzaam/uniek is niet altijd mooi, en zeker niet altijd duur
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor een opknap setje allycat rallye vragen ze ook al snel 300,- vandaar mijn prijs
![]() ![]() maar ze vreten geen brood hoor ![]() ![]() Last edited by Der Ghopmeister : 18-08-2009 at 18:06. |