![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vaak is het 'aanslaan' van een grote 4 voeter al genoeg..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Of na het zien van de baas bedenken ze zich wel
![]() ![]() Camera,s doen helemaal geen shit, behalve opnemen... die boeven zijn ook niet gek!{eigenlijk wel anders doe je zoiets niet} die dragen of maskers of hun gezicht de andere kant op!! |
|
|||
|
|||
![]() O, oké ... nee dan verkoop ik die camera's wel en koop ik een hond
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit doet een handige dief met camera's in de buurt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de afgelopen jaren heel veel gekocht en verkocht via Marktplaats en het Volksforum en ook via Golf 1 Ig. Het is gewoon een kwestie van vertrouwen en die vind ik vrij groot onder VW-liefhebbers. Als ik iets verkoop en de koper mailt mij dat het geld is overgemaakt dan stuur ik meteen het verkochte op zonder te controleren of het geld wel binnen gekomen is. Op mn bankafschrift zie ik dan achteraf wel of het geld is binnengekomen en ik moet je zeggen dat dan wel eens een paar weken later kan wezen. Nog nooit ben ik door iemand in de maling genomen. Als de verkoper geld naar mij overmaakt moet hij er ook in vertrouwen dat ik het gekochte opstuur. Dus als iemand meld dat het geld is overgemaakt dan vertrouw ik daarop. Gelukkig zijn de meeste mensen nog eerlijk.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moet je nagaan wat een handige dief met je hond doet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het een sluit het ander niet uit, althans hier niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() @ robbie, die cameras gewoon houden en er een hond bijnemen ![]() stel dat ze komen heb je leuke film voor daarna ![]() Last edited by richard-polo : 01-02-2014 at 11:47. |
|
||||
|
||||
![]() Of je net verworven papegaai africhten als waker....
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is inderdaad een kwestie van vertrouwen. Een jaar of wat geleden heb ik een versnellingsbak verkocht, echter kon de persoon die hem kwam halen op tijden dat het mij niet uit kwam. Ik heb toen de bak klaargelegd achter op de oprit en de persoon had het geld netjes in de brievenbus gedaan.. Maar of ik zo iets tegenwoordig nog zou doen... Lastig
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb geen idee of ik dit hier neer mag zetten maar ik wil jullie wel even waarschuwen voor S.Dirksen ik vermoed uit de buurt van Groningen. Doe geen zaken met deze persoon ik ben opgelicht voor 60 euro ik kreeg vanmiddag een mail van Marktplaats helaas 2 dagen te laat. Mocht deze niet mogen haal hem maar weg........... |
|
||||
|
||||
![]() http://volksforum.com/forum/showthr...536#post1515536
Post het hier ook even ![]() Altijd kut om opgelicht te worden.. helaas gebeurt dit nog erg vaak via marktplaats
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor het verplaatsen ik was dit topic nog niet tegen gekomen
![]() Het ging om 60 euro kreeg netjes een adres er bij ik handel al jaren op Marktplaats en dit is de eerste keer dus volgende keer beter opletten maar ja..... Last edited by Nico45 : 11-03-2014 at 18:32. |
|
||||
|
||||
![]() eerste keer voor mij denk ik... of het moet nog goedkomen maar carparts uit schinveld limburg, moest geld overmaken naar J van Gelder IBAN:NL22INGB0685294536 of ook wel 685294536
had een lupo 3l stuur gekocht maar is niet geleverd tot dusver en wordt niet meer gereageerd op email! Hopelijk komt het nog goed en is er door omstandigheden niet meer gereageerd! groet Jan Willem
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop voor je dat het goed komt je hebt nog wel een naam en hopelijk adres ik had een valse naam en ook een vals adres ik kan wel fluiten naar mijn 60 euro.
Hopelijk krijg je nog contact met ze..........
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik woon enigszins in de buurt en ben deze verkoper ook tegengekomen, hij biedt nogal wat Snap-on gereedschap aan, daar werd ook flink op geboden.. Twijfelde nog om dat te kopen..
|
||||
|
||||
![]() Nou gelukkig maar waardeloos dat je mensen oplicht voor een paar tientjes
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je zegt dat je het wil komen afhalen, dan reageren ze toch niet meer. Al zovaak mee gemaakt. Je moet eens een xbox one of een playstation 4 kopen via marktplaats. Gewoon letterlijk 90% is oplichterij. Eentje was zelfs heel brutaal. Hij adverteerde met de naam Robert, ik bel hem op maar hij sprak vrij slecht Nederlands voor iemand genaamd Robert. Naja, vooruit, maakt me verder ook niet zo heel veel uit als die playstation 4 prima is. Meneer wou wel even controleren of mijn geld echt was. De playstation lag ook niet bij hem thuis maar bij een vriend waar die ook het geld kon controleren. Ja... en dan kom ik daar, word je geïntimideerd door 12 'Roberts' en wisselen ze snel jouw geld om voor nep geld. Natuurlijk ben ik nooit deze playstation gaan halen aangezien ik niet het IQ van een doperwt heb. Achteraf bedacht ik me, ik had eigenlijk moeten gaan, en alleen 5euro of 2 euro muntstuk mee nemen. Succes met controleren of omruilen. Kortom: Marktplaats is verrot. |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik koop ook wel goeie dingen op Marktplaats heb al heel veel auto onderdelen opgehaald via Marktplaats.
Wat ik wel dom vind 600 euro over maken voor een telefoon ![]() Als ik achteraf mijn mailtjes terug lees dan is het denk ik een vrouw geweest met haar Apex verlagingsveren maar ja dat is de koe in zijn kont kijken...... Ik ga ook maar eens een handeltje beginnen op Marktplaats er word toch niks aan gedaan en makkelijk verdienen zo ![]()