![]() |
|
||||
|
||||
![]() Herkenbaar, vooral dat van dat geld hehe
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt peter tis geregeld gr gooi |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan Gooi wat is de wereld klein hé in de VW scene
![]()
|
||||
|
||||
![]() Net even het kabelboompje van de VDO meters gereviseerd
![]() Sommige stekkertjes zaten niet eens met een kabelschoentje vast maar met kit ![]() En er zaten 2 extra lampjes op aan gesloten terwijl ik er maar 3 nodig heb. Alles is nu klaar zoek alleen zo meteen nog een 12V 6 polige stekker en contra stekker om het middenconsole demontabel te houden ![]() Contact is ook al gelegd voor de missende VDO Volt meter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer netjes uit!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je kan zes polige stekkers los kopen
Wij gebruiken ze veel voor aansluiten van extra verlichting op bedrijfsauto's |
|
||||
|
||||
![]() Kijk anders even bij Celtemp.
http://www.celtemp-services.nl/vag-...12_347_349.html Zit in Ridderkerk, dus om de hoek. Heb een paar keer met die jongen gesproken, en die kan wel een mooi kabeltje maken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ga ik dat is proberen kabel maken we zelf wel gaat me echt om de stekkers.
Thanx !!!
|
||||
|
||||
![]() ik haal die op de sloop.heb het bij mijn eigen golf 1 ook zo gemaakt als jij nou wil doen.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dacht zelf om nu gewoon de stekkers van een auto radio te pakken is ook een male en female.
En laat ik die nou net nog hebben liggen ![]() Had een mooie gezien bij de automaterialen handel voor een start stop systeem wat het ook mag zijn maar het lieve vrouwtje achter de toonbank zij dat het kabeltje met 2 connectors 35€ moest kosten ![]() ![]() Sierlijst voor me achterraam is ook binnen met dank aan Theo van VWWobshop ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super knap project!! De manier waarop je alles tot in het kleinste detail afwerkt is fantastisch
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank je wel kunnen niet meer doen dan onze best toch
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is de nieuwe achterruit rubber binnen gekomen.
Zonder dat ik het door had had ik er 1 van Niels gekocht ,schoon gemaakt niks gemerkt. Gisteren kwamen de sierlijst en de deurklink pakkingen binnen wou ik de boel in elkaar zetten. Zat er geen uitsparing voor de sierlijst was wel de bedoeling dus dit heeft Niels netjes opgelost met me. Dus ik gisteren bij Golf1onderdelen een nieuwe bestelt en die lag vandaag op de mat. Snelle service van Roland ![]() ![]() ![]() ![]() Helaas kon me broertje vanavond niet anders had hij er al in gezeten nu morgen avond maar ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog wat foto's gevonden op mijn telefoon
![]() ![]() ![]() Good luck! |
|
||||
|
||||
![]() Die spreuk op de achterruit heeft niet echt betrekking op de situatie onder je motorkap!
![]()
|