![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als die veerpootbrug nou niet past is het toch niet anders?
Bij m'n GTi zit ie zo,maar hij heeft een ander kvs tankje waar ie net achter kan. ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie beugel zo te zien staal. is heel wat beter dan dat alu. ik heb precies dezelfde alu beugel deze past perfect over het kvs tankje heen.
|
|
||||
|
||||
![]() ...zal ik het dan nu maar eens eerlijk vertellen?
Ik heb indertijd de stabilisatorstang zuiver en alleen maar voor de 'looks' geplaatst... zoals zovelen! Bijna niemand plaatst zo'n ding voor de 'torsiestijfheid' ![]() ...en ik koos de aluminium versie, omdat het nu eenmaal mooier 'matcht' met die rolkooi. Zo zijn er ook maar weinig mensen die hun lichtmetalen velgen monteren voor een lager onafgeveerd gewicht... (waar ze oorspronkelijk voor zijn uitgevonden...) Alles voor een 'racy' look! Amen. Ander onderwerp nu: on-topic again: idd Jarno, je houdt hem netjes en technisch okay; ga zo door! stiekum toch wel blij, dat-ie bij een liefhebber is terecht gekomen...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over 'racy' gesproken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
Thnx Renè ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gave foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nette kar! Staat ook goed qua hoogte
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Haha, das bij mij in de achtertuin
![]() ![]() Net Golfje...stickers eraf en spoorverbreders erop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi tuintje hoor! Toppie! ![]() Stickers vind ik cool en is mijn 'personal touch' en die spoorverbreders lijkt me geen strak plan omdat de Lenso's een ETwaarde van 20 hebben en dat de banden iets aanlopen met inveren (lees drempels en soortgelijke oneffenheden) omdat ik geen getrokken banden heb. Wat ik overigens ook niks vind.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Thnx mannen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele nette GTI Fire&Ice Jarno!
![]() en weer mooie foto's gemaakt in Rene zijn achtertuin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk was het zover!
![]() Na een nacht slecht slapen vanmorgen om 08:00uur bij E.P.S gearriveerd. Mijzelf even gemeld, en halve kop cappuccino later de GTI achteruit de brug op rijden en straight to business! Hierbij de pics; Oude situatie ![]() Daar gaat de OEM GTI eindemper ![]() Reciprozaag erdoor.. ![]() Oudijzer ![]() ![]() RVS Supersport einddemper positioneren ![]() Lassen.. ![]() Slijpen.. ![]() Zagen.. ![]() Persen.. ![]() Passen en meten.. ![]() Lijkt erop.. ![]() ![]() ![]() ![]() Middendemper.. ![]() Thats it! ![]() Eindresultaat ![]() Groeten Jarno |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die auto is niceeeeee
![]() Mooie uitlaat ![]() ![]() ![]() Vaklui bij EPS !
|
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes ,de golf trouwens ook !
|
||||
|
||||
![]() Netjes! Vanmiddag het geluid ff gehoord en hij klinkt lekker!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf man! Ziet er goed uit! Ook een uitlaatspruitstuk van Rvs?
En hoe klinkt het? (Filmpje ![]() GTI einddemper is weg??:O
|
|||
|
|||
![]() Super man! (kennis van mij ook nog op de foto, mark, is verkoper bij EPS)
|
||||
|
||||
![]() Jouw eindemper ziet er beter uit dan de mijne!
Bij mijn Golf moesten ze ineens switchen omdat de door mij bestelde einddemper niet bleek te passen ![]() Was niet bij EPS hoor. Ziet er goed uit zo! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk dat ik jou nog even kort heb gesproken en je auto nog even heb gezien, moet zeggen ziet er netjes uit bent goed bezig geweest
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit. Die kerel bij eps met dat lange haar heeft mijn uitlaat ook gemonteerd een jaar of 6 terug echt een vakmannetje heb er nooit meer naar om hoeven kijken. welke diameter heeft die einddemper?? (dat stuk boven de brug)
|