![]() |
|
|||
|
|||
![]() klinkt allemaal goed! bij mij zijn de plannen ook nooit op, lijst word altijd langer haha, al met al blijft het een hele mooie auto die je hebt!
ik zou persoonlijk alleen je achter wisser weer omhoog zetten, heb ik ook laatst gedaan, staat echt stukken beter. succes, ik hou 'm in de gaten |
|
||||
|
||||
![]() Thnx man! ja je blijft indd bezig word er soms wel is moe van
![]() wissertje blijft igg wel plat vind het omhoog juist geen pan ![]() als ik ooit nog is ga oversprayen de sproeier dichtzette dan is het nog een stukje netter ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen je G60 staat ook mooi op die C2's. Vroege winterslaap
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je zult altijd problemen tegen blijven komen, is met de mijne niet anders.
Maar als ik je lijstje zo zie, is het enige "zware" probleem, de roest en versnellingsbak, toch? Olielekkages is vaker snel verholpen, en de rest is meer voor het oog, of heb ik 't dan fout? ![]() Iig, niet verkopen, even laten rusten en met frisse moed verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() staat indd vroeg in de winterstalling om het lekker even met rust te laten zodat we alles allemaal goed aan kunne gaan pakke
de echte problemen zijn eigenlijk indd roest, versnellingsbak, lekage's en de steunenset
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 09-11-2011 at 18:24. |
|
|||
|
|||
![]() ziet er alemaal netje uit hoor nog veel plezier met de sebrings ej
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo update 1 is dus een feit
![]() heb me bij herm wat leuke spulletjes aangeschaft ![]() ik hoop deze vrijdag halen en anders gaat het helaas nog eventjes duren beetje tijd gebrek helaas maargoed dat is geregeld ![]() gaat om het open luchtfilter+ buis de rallye intercooler, radiateur en spals: Thnx Herm spreek je snel ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 12-11-2011 at 00:16. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Héél mooi!
![]()
|
||||
|
||||
![]() thnx guys
Liep er nu mooi tegen aan, lag nog niet echt in de planning ![]() vanaf januari hoop ik maandelijks weer een update te kunne plaatsen we gaan dan beginne met de versnellingsbak ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Zo nu het dan in mijn bezit zijn wat fotos
![]() ![]() ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 21:03. |
|
|||
|
|||
![]() Kijk dat ziet er goed uit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke onderdeeltjes!
|
||||
|
||||
![]() Is even een fotoloze update
![]() laatste dagen/ weekjes in contact al met diverse bedrijven gweest. gister ook nog even bij de oude eigenaar van de auto langs gweest eigenlijk alles doorspreken van het opknappen van de bodem etc en de werken aan het blok ben er nu wel een beetje uit en kreeg dit ook meerder maals te horen bij ieder van niet enkelt de bodem maar gewoon dan nog een half jaartje of jaartje langer wachten en gelijk het gehele casco doen mijn plan namelijk was auto in het spit bodem kaal doorlassen epoxy etc etc.. dan een jaar later weer uit elkaar voor de rest maar dat is van de baan ga nu eerst gewoon alles verzamelen voor het motorische gedeelte en als ik dit voor het meeting seizoen bij elkaar heb misschien ook allemaal nog wel plaatsen vervolgens gewoon goed sparen om het hele ding in 1x beet te pakken de dure maand december doen we even niets maar in januari neem ik contact op met vwmk2driver voor een revisie en mogelijke aanpassing in de vertanding van de versnellingsbak en dan gaan we het allemaal is aankijken hoe snel het gaat verlopen ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik heb vandaag mijn versnellingsbak opgehaald bij stef hij heeft hem helemaal gebouwd volgens de specificaties van de vw golf 3 limited 2.0 16vg60. Nu heb ik mijn oude tandwielset meegekregen. Ik heb oa een aangepaste 5e versnellingsset die kun je er zo inzetten zwarte kapje van de bak hoeft niet de hele bak voor open....
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() thnx man!
en patrick bedankt voor de versnellingsbak info weer @de PM's ![]()
|
||||
|
||||
![]() keep up the good work!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er netjes uit allemaal.
Mooi Golfje ![]()
|
||||
|
||||
![]() thnxx
![]() eerst t golfje nog is een keertje aangeslingerd en omgedraaid.. kan het deurtje lekker dicht blijven tijdens het sleutele en zit ik dichter bij mn "werkbank" voorkantje omhoog gegooit en rustig aan is begonne ![]() ![]() ![]() eerst maar is beginne wat delen te demontere die ik gespote wil hebben en wat er verkocht kan worden alles word zwart glans en mat, misschien wat crackle hier en daar ik weet het nog niet precies.. verder zit ik met het idee een zooi boutjes moertjes steuntjes etc geel te laten verzinken krijg ik wat meer een geheel met de steuenenset voor de multiriem die ook al zo is ![]()