![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Deze zijn het geworden. Foto,s als ze eronder zitten volgen nog.... @ventovice: zal hem volgen
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 28-01-2012 at 22:30. |
|
||||
|
||||
![]() Die staan er vast wel netjes onder!
![]()
|
||||
|
||||
![]() De resultaten van vandaag
![]() beetje veel ruimte nog tussen de wiellijst en de band ![]()
|
||||
|
||||
![]() ...idd... achter valt 't nog wel mee, maar vóór...; ligt er wel een motor in ?!
...het staat wel al een stuk beter!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() ben al hard op zoek naar een geschikte set schokbrekers
anders heb ik de tangen van jou weer ff nodig rené wat ik heb liggen heeft slechte toplagers.....
|
||||
|
||||
![]() ![]() In het winterzonnetje, hij is best mooi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Knappe Jetta!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo zo zo zo......... best fris! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moie jetta , wielen staan m ook wel goed , maar hij schreeuwt om verlaging
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vandaag is VentoVice ff langs geweest en dit plaatje was het resultaat ![]() passat is "under construction" en heb verteld dat de Jetta wss plats moet maken voor een Golf. Vice ziet liever dat ik de Jetta hou geloof ik...... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk! een Jetta/Vento/Bora/Jetta is ook veul gaver als een Golf Mario ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() word wss mijn golf mensen en dat is 1 van de weinige die nog zo hard en netjes is
![]() ik heb nog nooit een jetta gehad dus lijkt mij wel wat |
|
||||
|
||||
![]() Aha ruilhandel!
Kon ook niet anders, anders moest Mario z'n naam in Dr.Jetta veranderen ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() haha inderdaad maar hier een foto van de golf alleen de wielen gaan er onderuit.
dit is echt nog 1 van de weinige harde golfjes mag zelfs bekeken worden op de brug vind niemand een spatje roest aan ![]() ligt een 1800 8v rp is met 90pk zit alleen een ev nokkenas in hij is nu net zo snel als een echte gti ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gezien het aantal dat er verkocht zijn zullen er nog wel een paar hard en netjes zijn hoor ![]() Of inmiddels al wéér hard en netjes gemaakt zijn ![]() Nevertheless; net golfje ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() dan moet ik het anders zeggen nog 1 van de weinige originele ongelaste golfjes haha
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hier de jetta met de originele maat banden, dan zijn de wielkasten al een stuk meer gevuld dan met de 45 hoog banden, staat niet eens verkeerd
|
|||
|
|||
![]() staat ook niet verkeerd maar mocht de ruil door gaan dan komt er vrijdag meteen een schroefset onder en gaan die banden aanlopen snap je.
verheug me er wel op |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De keienvanger wel sowieso zo te zien ![]() OT; Staat zeker mooi Mario ![]() Ik zou wel gelijk die donkere knippers uit de bumper van die Golf halen ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de keienvanger is ook ongelast wat je ziet was vuil dat vuil is er nu af en tja die knippers zaten er in vond het niet verkeerd staan maar dat is ieder zijn eigen keuze he. mocht de ruil door gaan komen er in de jetta wel smoke knippers en smoke koplampen Last edited by wolfsburger91 : 07-02-2012 at 21:41. |