![]() |
|
||||
|
||||
![]() En met de ruiten erin.
Pompbehuizing blijkt uit 2 delen te bestaan, eerste deel vandaag binnen gekregen en hopelijk morgen 2e deel. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Dikke 3!
|
|
||||
|
||||
![]() Echt een super dikke 3!
Offtopic: wordt er nog met de mk1 gereden?
|
||||
|
||||
![]() De mk1 dit jaar nog niet gebruikt maar meestal een lekker zondagje nemen we de picknickmand mee en gaan we toeren. Ik ben gewoon erg druk met de vr6 omdat ik hem graag af wil maken dit jaar. Plannen voor de mk1 zijn er ook nog hoor.....
![]() Stuur is ook binnen, alleen niet echt tevreden over de airbag. Uiteraard gebruikt dus met kransjes enzo, eens kijken of ik daar een andere voor kan vinden. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi stuur hoor , misschien heb ik op het werk nog wel een airbag liggen die aan je verwachtingen voldoet
![]() En is het niet mooi om anders de airbag met alcantara of suède te laten bekleden ? |
|
||||
|
||||
![]() Hè Ron,
Laat maar even weten als je een knappe airbag hebt. Bekleden zou eventueel ook kunnen ja maar liever heb ik een knappe originele.
|
|||
|
|||
![]() Airbag is toch gewoon een 3 spaaks mk4 ?
Ben morgen toch nog even op de zaak , kijk ik wel voor je. |
|
||||
|
||||
![]() Klopt ja, standaard ding.
|
||||
|
||||
![]() Echt een dikke MK3 zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt een gaaf project!
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
Ik werd trouwens een beetje ziek van het remvloeistofdopje omdat ie geel is, een originele uit t vw gamma gevonden om dat op te lossen, in het zwart ![]() Vd week ook lupo gti wisserspul bestellen om zo dat ook weer af te maken.
|
||||
|
||||
![]() Details, het halve werk.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er nog 1 in goede staat Erdem .
Je hebt mijn nr . vast nog wel ergens... Bel me maar voor de airbag. Wij komen er vast wel uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top, ik whatsup ff met je
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hierbij een foto vd audi 80 brandstofpomp rubber, ding bestaat uit 2 delen. Dit weekend eens kijken of mijn pomp erin past. Tevens, om verwarring te voorkomen, stickers geplakt 😋
Morgen doe ik m'n instrumentenpaneel en klapsleutels op de post om het eea aan te passen zodat ik van de loze meldingen af ben. Er is wel dikke twijfel ontstaan of het wel een echt r32 paneel is, hopelijk ben ik niet genaaid. Dat hoor ik deze week van Stefan. En Ronald heeft een knappe airbag voor m'n stuurtje dus wordt deze week ook gefixed. Steeds een stapje dichterbij! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
6cil is toch ook wel werkend te krijgen op andere klok? Pewi heeft z'n r32 op een polo tellertje Last edited by Richard : 28-05-2014 at 08:23. |
|
||||
|
||||
![]() Het gaat juist om het feit dat een R32 klok er heel mooi uitziet en ik het knap werkend wil hebben.
|
||||
|
||||
![]() Motorruim is af zo, hier hoeft niks meer in of aan denk ik zo:
Die sok om het remvloeistofreservoir van een vriend gehad, weet nog niet of het een blijvertje is maar staat wel geinig ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er mooi uit zo erdem , die sok is een persoonlijke smaak . Niet echt mijn ding...
Koelvloeistof reservoir is zeker van een UP? Viel me namelijk bij een klant van ons zijn up ![]() Je had al telefonisch contact gehad met Hans hoorde ik ? ![]() PS . Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe man ![]() |