![]() |
|
|||
|
|||
![]() die pijp aanpassen is geen probleem gertje ik hoor het wel van je
![]()
|
||||
|
||||
![]() De stofzuigerpijp is terug
![]() Ik heb vanavond even snel wat in elkaar gelast (een keer niet gebakken ![]() Stiekem is dit het netste uitlaatsysteem wat ik er in tijden onder gehad heb (rammelt niet) en het maakt nog best een leuk geluidje ![]() Hij knettert lekker en als je afremt op de motor geeft ie van die plofjes ![]() Kan ik toch nog even naar Retro Mania. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, eens even een flinke laag stof eraf blazen
![]() ![]() Vanochtend even langs de turk gereden. Wiellaggers afstelen achter, rechtsvoor speling op toplager oid en er waren een paar rubbertjes van de remleiding ophangdingen af. Dus even snel wiellagers een slagje gegeven en remleidingen weer netjes gemaakt. Toplager vervangen, maar speling bleef. Dus ik haal de schokdemper eraf en wat zie ik? Zit er speling op de stang. Blijkt dus dat de dop om de demper op te sluiten los was gekomen ![]() ![]() ![]() Je kon hem zo los draaien en de demper eruit halen. ![]() Maargoed, bende weer vastgedraaid en weer naar de turk gehobbeld en hij was goedgekeurd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig gertje
![]()
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ![]() Golf 4 variant (tzt on air ![]() Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ![]() Last edited by jetta mk1 '82 : 15-02-2011 at 16:02. |
|
||||
|
||||
![]() En gisteren maar eens even een nieuw blokje opgehaald
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat is het voor blok? Geen injectie zo te zien.
|
||||
|
||||
![]() Iets van een 1.6TD ofzo?
Had je m`n reactie nog gelezen op je topic over dat ene 15" staaltje?
|
|||
|
|||
![]() jetta mk1 diesel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Opgehaald in Dinxperlo?
Goed bezig met de jetta! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
U gaat door voor de koelkast. Reactie nog niet gelezen, ga ik nu eens even doen ![]() Quote:
Klopt, bij Mark. Tenminste, bij z'n schuur daar in de buurt, durf niet te zeggen of dat nog Dinxperlo was ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha dik
![]() Gaat deze ook zo roken als de golf? Succes er mee.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb net even de motorcode bekeken en het blijkt dus een SB te zijn
![]() Dus standaard heb ik al 80 pk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zo, weer een stapje verder ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat ziet er goed uit Gertjan!
Zag jij het nog zitten dat ding deze kant op te rijden ? |
|
||||
|
||||
![]() Zo staat die van mij er ook bij nu hahaha..
Gr en succes
|
||||
|
||||
![]() Zo, enige tijd verder...
![]() Nog even goed aflassen, een ander stuurhuis vinden en dan kan de motor erin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is nou net een foto die ik nodig heb,
Kan jij mij vertellen hoeveel die precies moet opschuiven, degene die mijn motorsteun gaat verplaatsen wou dit wel graag weten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooi steuntje gertje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig gertje!
Zag je trouwens nog voorbij hobbelen bij MIVW en ik maar schreeuwen: Gertje! Maar je hoorde me niet. @Bas: Zo te zien met het midden precies in de volgende ribbel van de balk. Kan niet missen dan he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt, die inkeping in de steun moet gelijk zijn met de richel in de balk, kan niet missen
![]() |