![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prachtig...!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb de auto nu in het echt gezien en moet zeggen de wielen staan mooi,maar sorry dat ik het zeg maar die bandjes zijn echt geen porem en niet alleen bij deze maar bij vele andere auto's die deze stijl hadden
En ik vraag mij serieus af of jij geen grotere luchtfilter moet hebben,ik ben benieuwd waar zij dit formaat op hebben gebaseerd/uitgerekend mbt je vermogen wat je rijdt Verder stond hij mooi in de lak aan de buitenkant,ik hoop nog wel dat je ons de technische foto's niet onthoud van je wielophanging en je adapters |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je prijs, prachtige machine
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 2 prijzen in de wacht gesleept gisteren.
'Best of Wheels' uitgereikt door Wheels-Whores UK ! & 'Top20car' door MIVW ! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarom in hemelsnaam die momentsleutel erop?
Voor de show of praktisch? Als het voor de show is vind ik het net zo kansloos als mensen die een velg eraf halen en hem op een steun zetten.
|
||||
|
||||
![]() Prachtige wagen! Kan me niet storen aan de momentsleutel, ook al zou het show zijn.
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met de prijzen!! Heerlijke wagen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je een auto aan 1 kant op steunen zet om te laten zien wat er verbeterd is qua wielophanging kan ik dat nog wel begrijpen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heet toch niet voor niks show? Kan het wel waarderen. Het compleet polijsten of verchromen vd ophanging begrijp ik dan wel weer niet. In mijn ogen blijft een auto om mee te rijden.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er vaak gezien die helemaal voor de show gebouwd waren. Alles glimt, tot het onderstel aan toe, motor ook, heeft dan zelfs nog nooit gelopen. Soms kun je ze erop betrappen dat belangrijke dingen helemaal niet zijn aangesloten.
Die auto's worden van meeting naar meeting gereden op een oplegger. Regelmatig een paar tegengekomen destijds op VW Mania (ca 1999-2001) @Tirex Erg mooie auto! Mooi kleurtje ook! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
voor aan te tonen dat het centerlocks zijn, tegenwoordig zijn er nep wielmoeren.. dus beetje show gehalte ook.. maar dat het u zo stoort, vind ik het kansloos dat te reageert :-))
|
||||
|
||||
![]() Hele gave golf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prima tirex! Kritische vragen kan je niet hebben.
Veer in je reet heb je het liefst. Was ook maar een vraag he, en het is nog altijd MIJN mening. Daarvoor is het een forum. Heb je zoon dikke motor, zoon dikke velgen en dan zoon fietsbandjes voor de show. Ik begrijp dat niet. Scherp bochtje op de snelweg met 100 en je hebt een klapband. En dit is ook wederom MIJN mening. Heeft niets met jaloezie of afgunst te maken. Want vind je wagen nog altijd een van de dikste mk2's. Doe er mee wat je wilt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Er zijn minder scherpe bochten op snelwegen dan zoons in die zin ![]() Wat voor bandenmaat ligt er eigenlijk om? |
|
||||
|
||||
![]() 185/35/17 denk ik ,ieder doet wat hij wilt ,auto is prachtig en moest mario ermee op de track gaan ofzo zal hij vast andere wielen met een dikkere band liggen hebben maar voor in de zomer te cruizen en genieten zijn deze banden goed genoeg hoor
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Band ligt er zomaar niet af hoor, kan je gewoon mee hoeken. Vaak ben je te bang ![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor mij de favouriet van de show wat betreft de MK2
echt een gruwelijk dik apparaat. de meningen kwa band kan ik een beetje begrijpen op zo'n power machien zou er van mij ook iets meer rubber op mogen zitten maar ik praat zeker niet over slicks oid! en een wat dikker filter onder de kap er is ruimte voldoende. maar begrijp me niet verkeerd ik rij zelf ook op de fietsbandjes met iets meer vermogen in de mk2 ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Potverdorie vdwWal jij bent toch wel een erg goede bemiddelaar😉😁
|
|
||||
|
||||
![]() ik zou zelf mijn fietsbandje graag in gaan ruilen voor iets van 17 naar een 16'' met wat meer rubber
maar vindt dit nog steeds een machtig mooie wagen waar ik best een tijdje naar heb staan kijken ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |