![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik teken ervoor, wanneer je een oldie als woon- werkverkeer gebruikt kom je er dan nog zeer goed vanaf. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
30 jaar voor benzineauto's, 40 jaar voor diesels... totdat de diesel met de leeftijd van 40 jaar bereiken mogen ze 100% betalen. Maar goed, ben benieuwd wat er vandaag uit de bus komt rollen...
|
||||
|
||||
![]() Toch zal waarschijnlijk het merendeel van de oldtimer bezitter een oldtimer als extra, dus overbodige, auto hebben, puur voor de fun/hobby. Dan kost het je alleen maar geld.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik wel is waar de golf dagelijks, daarin tegen staat de polo nagenoeg stil en wordt sporadisch door de vrouw gebruikt of bij lange afstanden.
Gelet op onze situatie is het financieel gezien dus niet meer interessant om de golf aan te houden, zoals waarschijnlijk geldt voor meerdere onder ons. |
|
||||
|
||||
![]() En de graaiers graaiden maar door.......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies, straks blijkt dat deze regelen, hoe die ook mag uitpakken, niet voldoende oplevert. Want daar draait het uiteindelijk toch om. Er zal dan naar een andere mogelijkheid gekeken worden om de gewenste gelden alsnog binnen te halen. |
|
||||
|
||||
![]() http://www.autoblog.nl/nieuws/breke...s-bereikt-58659
Morgen komen de definitieve plannen naar buiten.
|
||||
|
||||
![]() http://www.bnr.nl/radio/bnr-nationa...oldtimerbranche
Kan er wel mee leven. Slechter dan nu maar had stuk erger gekund. Bovendien word mijn GTI vanaf volgend jaar kwart tarief en had helemaal niet gerekend meer op kortingen. Wel alle diesels zullen weer terug gebouwd gaan worden.
|
||||
|
||||
![]() Maar het is net als de huizenmarkt. Duidelijkheid is belangrijker dan het daadwerkelijke akkoord
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 D te koop ...
|
|
||||
|
||||
![]() Ombouwen naar benzine peet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit jaar maximaal van genieten, daarna ombouwen naar benzine.. diesel techniek wegleggen en als de Golf 40 jaar oud is, weer inbouwen. Vrees dat ik het ook zo met mijn T3TDi uit 1982 moet gaan doen...
|
||||
|
||||
![]() Neh..
denk dat ik dan toch voor iets anders ga, golf voor onderdelen in de bingo per wanneer gaat het in ? |
|
||||
|
||||
![]() als er daadwerkelijk betaald moet gaan worden voor mijn oudi,trek ik de motor en bak eruit en gaat ie met de heftruck de lucht in.even zien of ie ook kan vliegen.
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is 1 januari 2014..
|
|||
|
|||
![]() Blij dat ik alles verkocht heb, had me in totaal, met de hierboven voorgesteld regeling een schandalige 7124 euro extra per jaar gekost = 593 euro per maand.. TERING... (en dan werd er maar met één auto gereden).
En ik vergeet nog de Lupo 3L die volgend jaar niet meer belastingvrij is. Nog eens 616 euro erbij in het jaar... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
filmpje volgt ![]() edit,als de rest er daadwerkelijk doorkomt,ben ik daar niet ontevreden mee.voor de hobbyauto's 3x kwarttarief,en dat alleen als ik ze uit schorsing haal.s'winters rij ik er toch niet mee.....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 24-04-2013 at 19:27. |
|
|||
|
|||
![]() Van december tot februari niet rijden. Die komt ook lekker uit de lucht vallen nietwaar? Waar is dat nou weer op gebaseerd en wie help je daarmee?
En als je dan wel wil rijden (denk aan wintertrials, etc), wat dan? Administratieve rompslomp zeg... |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik het nu lees;
- 40 jaar en ouder benzine/diesel/lpg belastingvrij - 26-40 jaar benzine max 120 euro p/j, rijden tussen 1 december en 1 maart niet toegestaan. - 26-40 jaar diesel/lpg geen vrijstelling meer.