![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=T.C.Z.L]
Quote:
Denk dat het de spatie is in je sluit-statement: [/ QUOTE] Naar mijn weten mag je bij bbcode geen spaties gebruiken
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond 14.15 Alberto in zijn truck druk met volgens mij zijn telefoon.
Waar? op de N257 in Zeeland net voorbij de sluizen. René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ik weet het wel zeker, die spatie hoort daar niet tussen te zitten.
[/ QUOTE] (fout) [/QUOTE] (goed) |
|
||||
|
||||
![]() Dinsdag 16 Maart, DEN HELDER
Marineterrein Fort Harssens Witte (roestige!) Scirocco 1! 30-SM-57
|
||||
|
||||
![]() ik kom de laatste tijd vaak in het noorden,valt me op dat je daar om de tien km iets laags/diks/breeds tegenkomt...
vanavond weer heengeweest en weer zoveel gezien dat ik ze niet eens meer kan herinneren ![]() bij ons in de polder spot je nooit wat,al bid je erom...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, en de mensen daar kunnen ook nog een beetje doorrijden. Zondag op en neer naar Friesland geweest via Noord Holland. Heel de weg op niks en niemand zitten schelden, terwijl ik bij normaal autorijden ononderbroken doorscheld. Toen ik op een gegeven moment Eindhoven voorbij was begon de zooi weer, en vlak voor afslag Born / Sittard begonnen de adertjes in m'n nek en voorhoofd weer op te zwellen. Man wat een vreselijk traag teringvolk zit hier in het zuiden op de weg!
|
||||
|
||||
![]() en je hebt daar ook niet van die controle posten waar ze mee kijken of je er wel lang genoeg over gedaan hebt om 200mtr af te leggen
![]() maar idd,je kunt er ook heerlijk doorjagen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan te bedenken dat de wegen binnendoor (tussen de velden en beekjes) beter zijn dan de snelwegen hier in het zuiden van 't zuiden... en daarnaast hebben ze een veel grotere ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de trekker mag je de snelweg ook niet op toch? ![]()
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 17-03-2010 at 09:25. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kom zelf uit noord-holland. En je kan niet altijd mooi door rijden hoor. Je heb ook vaak dat opa en oma op rout gaan. En dan schiet het ook niet op hoor. Maar op de snelweg A7 kan je mooi door rijden. Maar er staat wel vaak controle, met een mobile flitspaal. Dus kijk wel uit, vooral bij Wognum staan ze vaak
|
||||
|
||||
![]() vandaag gespot op m'n werk Mk1GTD van een klant,
![]() werd s'middags opgehaald door zus en vader met een hele nette gerestaureerde Karmann Ghia.nog even met de zus gebabbeld,ze had ook een T2 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeer nette Ghia ja
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond in Oss in de buurt van de Kantzwendel en rondweg (voor de rotonde) Tieske in z'n vet lage sloep!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Eind van de middag een Zwarte MK6 GTI bij ons in het dorp.
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag zwarte golf 1 met dikke bumpers, en brock/borbet velgen.
Op de parkeerplaats bij station Beek/Elsloo... Nog nooit eerder gezien!
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond, ik Heerlen, Aarveld, een matzwarte golf 1 op ATS CUP, Zag er leuk uit!
|
|
||||
|
||||
![]() rond half 10 op de a20 thv afrit rotterdam centrum een marsrode mk1 gti met volgens mij zwarte pirelli's er onder en flink laag, was een mooi ding!
|
|||
|
|||
![]() Fryslan Boppe. Al zit ik ook regelmatig te schelden:P. Mja ik mag dan ook graag te hard rijden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gister gespot een passat variant rode tdi met 4 man erin en een groene beetle, passat sloeg af bij drachten..( ik was die civic die wel aardig vooruit wil
![]() ![]() en vandaag een groene golf 1 op mijn kont bij de beier rotonde heerenveen....( ik was die civic die wel aardig vooruit wil part II ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Alle civic rijders denken dat ze aardig vooruit komen. komt door die bakken met lawaai die ze produceren
![]() Zonet tussen drachten en heerenveen een Audi RS6 Avant zwart van kleur. Kenteken, 93 GRP 8 Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 4172 cm3 Vermogen 331 kW ![]() |