![]() |
|
||||
|
||||
![]() update:
![]() gisteren de kabelboom met de ecu in de caddy gedaan, alles mooi netjes in orginele rubber door de parafan vandaag de versnellingsbak van de 1z afgehaald en achter de afn gehangen(omdat deze al gespoten was en degene achter de afn nog niet) motorsteunen omgehangen van 1z naar afn, distributie vervangen omdat de afn het meeste zwart is heb ik vandaag de alle steunen en aandrijfassen weer zwart hoogglans gespoten, de draden die ik nodig ben voor de klok uitgezocht. de caddy op de brug zodat het koelwater er uit kon, kan ik morgen mooi mijn vinhuis in de hoogglans spuiten. en gaan we maandag verder met Douwe (dokter d) td eruit pedaalbox erin hydro. koppeling erin kabelboom aansluiten afn erin alles weer wat afbouwen en hopelijk op het eind van de middag een proefstrart al met al een leuke start van de swap |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En niet te vergeten heel veel plezier ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tanx Peter alles ligt in principe klaar om in of omgebouwd te worden ,het meeste is ook gespoten dus het is hoofdzakelijk sleutelwerk alleen komt er een custom rvsuitlaat onder van 60mm |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Laatste foto is dik 2 maanden oud. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt goed , ik probeer morgen alles zo goed mogelijk bij te houden |
|
||||
|
||||
![]() Speciaal voor Wouter:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoppa ..
jou gas jou gas ..hahhaha |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
morgen middag tijd voor foto's |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by René : 30-07-2013 at 22:21. |
|
||||
|
||||
![]() Nice
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk heren
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo net thuis van een avondje sleutelen.
blok zit erin alles aangesloten dash er bijna weer in klok werkt teminste koppelling werkt (waar ik al heeeeeeeeel blij mee ben) schakeling zit erin eigelijk zo'n beetje alles klaar op de uitlaat na maar dat is een klusje voor Douwe (Dokter D) leuk als je een swap lekker hebt voorbereid ![]() ![]() nu dus nog de uitlaat en wat fijntunen en rijden met die hap ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zomaar klaar he
![]() Haha zie nog de bibberende handjes voor me bij de eerste start ![]() Hij loopt mooi! Deze week het rvs uitlaatsysteem even eronder maken en klaar istie! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
altijd spannend de eerste keer de sleutel om, laat staan de eerste meters ckers als je de vacuum niet hebt afgedopt haha |
|
||||
|
||||
![]() morgen de kids maar even mee en een beetje opruimen en wat foto's maken
hebben we hier ook weer wat lees en kijk voer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
|