![]() |
|
|||
|
|||
![]() had ff een bellentje geven, was thuis aant kijken of de mijne nog wou starten na 4 weken
![]() foto's zijn er goed uit, maar het zijn toch wel erg smalle bandjes zo van achter... |
|
||||
|
||||
![]() Hoe bedoel je met belletje, had je anders samen foto's willen maken? Kan altijd nog he.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hier nog twee foto's, ook erg mooi. Tenminste vind ik zelf..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Velgen staan hem echt goed, maar die banden zijn gewoon onveilig. Als je een flinke bocht neemt rij je op je velg. Neem een 195-40 band, zou hem nog beter staan!
|
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn geen gezicht, staat 100% derperig als je het mij vraagt... En dan heb ik het niet over hoe de banden erop liggen, maar de velgen zelf! Daewoo-onwaardig als je het mij vraagt, maar goed, dat is een kwestie van smaak?!
Kasteel Hoensbroek staat 'm dan wel weer heel goed! EDIT: Oh, oeps, pagina terug lees/zie ik dat het Kasteel Limbricht is... Lijkt zo net de toegangsbrug van Kasteel Hoensbroek!
Last edited by Oudelut : 02-09-2010 at 21:58. |
|
||||
|
||||
![]() Is Kasteel Limbricht, gelukkig dat smaken verschillen. En wat is 100% derperig?
|
||||
|
||||
![]() Ha, je had zelf al gereageerd terwijl ik zat te EDIT'en...
Derper = pauper = armoeiig persoon, is een uitdrukking... En idd goed dat smaken verschillen, wat ik mooi vind vind jij dan mss weer helemaal niks?! (de rest van de Jetta vind ik dan wel weer helemaal te gek ![]()
Last edited by Oudelut : 02-09-2010 at 22:03. |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, maar ik ben helaas geen armoedig persoon eigenlijk al moet ik het zelf zeggen, hahaha..
Maar goed, zal wel niet zo bedoeld zijn dan, daarom zeg ik smaken verschillen. Bedankt voor je mening Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Dat vermoeden had ik al, als Kasteel Limbricht je garage is?!
![]() ![]() Inderdaad bedoeld als uitdrukking, niet als waardeoordeel over jou.
|
||||
|
||||
![]() Hahaha ja had ik dat maar als garage of als oprit, kon ik tenminste eindelijk die brug eens plaatsen hahaha..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Vond tot nu toe alle veranderingen echt ruig aan deze dikke bak maar die velgen vind ik echt helemaal niks, sorry ronnie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel.. dailyrider.(nog wel).
ja ieder zijn eigen ding. Ik vond het eerst ook ''anders'' maar nu ben ik er wel aan gewent. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit
vind de velgen er opzich best goed onder passen. alleen de strecht is iets te |
|
||||
|
||||
![]() Dankje..
Gr Ronnie en welkom trouwens.!
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Ronnie..
Gr Eddy
|
||||
|
||||
![]() Het zijn nette 14"
Maar ben niet boos ik vind ze niks toevoegen aan jou Jetta!!! Nee tis geen whauw meer.. MVG Kevin Quote:
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de stretch en de velgen super
![]() Laat de rest maar lekker praten, het blijft een heerlijke jetta!
|
||||
|
||||
![]() Hey die ken ik, die zag ik vaak rijden.
Leuk bakkie! |
|
|||
|
|||
![]() De mk1's blijven voor mij de mooiste!
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaha ja ik ben er ook erg blij mee, zijn gewoon mooie wagens maar een Golf MKII is ook een wagen wat ik graag weer erbij zou willen.
Gr Ronnie