![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn , was weer nodig tijd voor een update zie ik wel
![]() En ik heb er weer één , de foute voorkant kon dus nog fouter , zo fout zelfs dat hij mooi begint te worden ! ![]() Dankzij Vinnietuning toch eindelijk aan de grille gekomen die er al zolang in moest , daarvoor dank Vincent ![]() Opnieuw gespoten , nieuw embleem erin (ja erzit een Volkswagen embleem in mijn auto ![]() Dus hierbij maar de foto's ,ik laat de reacties wel over me heen komen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En @ the VAG meeting in Leeuwarden ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit! Het kan, omdat de wagen er als nieuw uit ziet. Ik vind 'm mooi!
|
||||
|
||||
![]() Thanks !
|
||||
|
||||
![]() ik vind het super.. het past bij de auto!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens , ik ben er zelf ook wel erg blij mee ! Zonet de kleine steenslagplekjes even weggepolijst, die had ik vorge week bijgestipt .Even afgetopt met trizact 1000 , daarna met 3M polijstpasta weggepolijst , laagje Meqiuars erover en weer klaar !
Lijkt even wat netter bij de vers gespoten grille ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb vanavond nog even een paar foto's gemaakt met het mooie weer
![]() ![]() ![]() Glimmen ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hele kleine update
![]() ![]() En het was de laatste nog leverbare bekerhouder via Pon nederland , de voorraad daar staat nu op nul ![]() En er zit aan de linkerszijde een nieuwe spiegelkap en glas op ,heb afgelopen zaterdag de spiegel beschadigd , reed net even te dicht bij een tegenligger langs en we gingen beide niet aan de kant ![]() ![]() Foto's heb ik niet gemaakt iedereen zal wel weten hoe een usa bekerhouder eruit ziet dacht ik ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat blijft het toch een mooi ding zeg , wou dat die van mij er zo netjes uit zag .
Misschien wel binnenkort zo`n setje lampen ophalen , blijf het gaaf vinden . |
|
||||
|
||||
![]() front is erg gaaf zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() Kan het niet laten om hier ook op te reageren ! Ook al een perfecte auto met een ongekend mooi neusje !
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je ![]() ![]() Heb gister ook voor de vrouw haar groene variant de winterbanden om de velgen gezet , dus die kunnen er straks ook onder (ook 205/40x17 ) , zodra het weer 'winterig' word ![]() T is zeker met regen en alle kleitoestanden hier (binnenkort gaan de boeren ook hier weer in het mais bezig ) zeker een aanrader om goede winterbanden onder de auto te hebben , die hebben zich vorig jaar goed bewezen in sneeuw en modder ![]() ![]() Dit was vorig jaar rond oktober ![]() ![]() deze komen er binnenkort weer onder ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks , en deze grille heeft iid een hele weg afgelegd voor ik m kreeg , maar hij heeft nu een goed plekje gekregen ![]() Vanmorgen de auto nog even gewassen en even nagelopen met quick detailer , ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Staat er "weer" netjes bij
![]() Ik heb nog een set van die koplampen hier liggen. Behuizing is niet zo goed maar de lampen en lenzen zijn in nieuwstaat. |
|
||||
|
||||
![]() leipe bak kerel !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Extra lampen en lenzen zijn nooit verkeerd om te hebben liggen natuurlijk
![]() Heb inmiddels ook eindelijk de volksforum donateursticker een plekje gegeven ![]() ![]() ![]() Deze kar heb ik gekregen van m'n zwager (variant110)(waarvoor nogmaals dank ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Want ja ,ook aan een volkswagen moet zo nu en dan eens gesleuteld worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Prachtig zo, alleen zou ik de abt grille eruit gooien en de koplampen origineel houden, beetje als een e36 met angeleyes
Last edited by Mk1driver : 11-09-2011 at 20:43. |
|
||||
|
||||
![]() Die grille zit ernet een paar weken in
![]() ![]() de schuur is trouwens ook zogoed als klaar , is een beetje uitgebouwd naar de achterzijde zodat ik een beetje meer speelruimte heb , en er is een zit annex relax ruimte naast gemaakt , om even bij te komen in de loungeset na het harde hobbyen ![]() ![]()
Last edited by jettaracing : 11-09-2011 at 21:03. |
|
||||
|
||||
![]() Een Vento grill zou ook best dik staan denk ik
|