![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jake Austin Photo
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super maar heeft de voorste rand achter gezet zonder te verlengen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Klopt ja, zie het nu pas.
Op de telefoon valt het allemaal minder op ![]() Nog 3 uit eigen archief. Vond ze gisteren op de E38 site. Toch eens wat vaker kijken daar... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Shoarmaracerrrrrr.... gaat dik worden als ie straks klaar is!
|
|||
|
|||
![]() Is dat een Nederlandse auto eigenlijk,
want meer dan deze foto's heb ik er nooit van gezien en dit is al van een beste tijd terug.
|
||||
|
||||
![]() Nee ik dacht dat het een duitser was, maar ben er niet 100 procent zeker van.
NL zeker niet, overigens zijn dit ook wel de enigste die ik ooit gezien heb verders (helaas) nooit meer wat van gehoord. Scheen toen wel gaaf ding te zijn met een snel blok etc. Maar sorry Bobby meer weet ik er ook niet van helaassss... |
|
|||
|
|||
![]() zo mooi, alleen die kut imitatie bumpers altijd. Tis net of dat hij zo kijkt :
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze is/was inderdaad van een duitser. Ik heb ook nog nooit andere foto's gezien van deze wagen... Ook nog nooit gespot op een meeting ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 13-01-2011 at 14:26. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die mk2 op de 2e foto van de vorige post is echt schoftig laag. Echt een gave kar....
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey,
De twee op d foto post hierboven is inderdaad erg laag!!! Henk heb je meer van dei gele hier boven????? Groeten, Rick |
|
||||
|
||||
![]() In dit topic staat die gele al en er staat ook een link bij naar de opbouw.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by henkwassenaar : 13-01-2011 at 14:53. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |