![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag in Haaren (NB) geparkeerd langs de doorgaande weg: groene K70... Helaas geen foto-apparatuur paraat.
|
||||
|
||||
![]() rond 16.00 uur. een lage mk 2 grijs, bij de stoplichten richting autosnelweg heerlen. Bij de pepermill in de buurt. Ik stond naast je bij het stoplicht. Zag pas op het laatste moment je Volksforum sticker op de achterruit.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de oude rode jetta van misha in geleen bij glanerbrook!
zenders zaten er nog op, en lag ook nogsteeds laag! klein nummerbordje zat er ook nog op! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
' Dat was de mijne, de jouwe zag er erg netjes uit!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() om 15:20 op de N313 in Lichtenvoorde, een lage oranje caddy met witte wieltjes. Volgens mij verbreed staal maar dat kon ik niet zo snel zien
|
|
||||
|
||||
![]() De pul nog gespot op de N764 bij kampen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ik inderdaad, had mijn vriendin opgehaald, die werkt daar bij de dealer. Uitlaat is een supersport rvs (supersprint stijl), pijpje schuin naar boven. |
|
||||
|
||||
![]() Ah.. nou dan weet ik dat ook weer, volgende keer dat je me tegenkomt zal mijne wat opvallender zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben benieuwd, heb je al een set aangeschaft bij Rob? Of doe je er ook oranje velgen onder? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Voorburg, een lage grijze Corrado, we passeerden elkaar schrapend over een in/uitrit
![]() Ik in de Passat. |
|
||||
|
||||
![]() vandaag op de xl boulevard in cappelle a/d ijssel een donkere polo 6n met dikke schmidt velgen eronder en goed laag, zag er op afstand netjes uit
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jou niet gezien arjan ![]() moet haast iemand van hier zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() kwam trouwens bij ijsselmuiden een lage mk2 jetta tegen met westy-front,lichtbruin of zilver....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Reed in de bus van m'n werk weer naar de zaak in Hoogeveen kwam je daar tegen dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond Gerard en Zweiter @ Jumbo Drachten.
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ook in de werkbus dus viel niet echt op. |
|
|||
|
|||
![]() vanochtend henk in hardergarijp met de oranje caddy met oranje staal...zag er goed uit. Je zal mij niet hebben herkent. Was met werkbus en stond zelf buiten!
|
|
|||
|
|||
![]() afgelopen zondag een hele berg vw's gezien in de omgeving van deurningen, was er wat te doen daar?