![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Moses... volgens mij ben ik jou gisteren ook tegengekomen bij Drachten in de buurt... volgens mij zelfs op de Lange West... Reed in een donkere Corsa GSI [bouwjaar 2000], en knipperde nog naar je.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond kwart voor 1 gespot op het parkeerterein van Gilde Opleidingen Roermond.
wegrijdende Witte Golf 1 GTI, Kenteken: KB-04-KK Vond het een erg mooi ding. Iemand van hier? Erik. |
|
||||
|
||||
![]() vanochtend een gele derby op de a28, vanmiddag bij dortmund een wedstrijdje in de regen gevolgd( reed er achteraan) tussen een rs6 mtm en een 911( 993 ) twinturbo..
moest lossen bij 234 op de tom tom ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() oudelut.. was dat een trophy? gaaf ding
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tjeerds polo gister ook gespot,bij hem voor de deur ![]() wel een vet ding ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan kloppen, ik herkende niet, zag wel iemand knipperen. Dat was jij dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net in hoogland,amersfoort een 67 kever grijs op turtlebacks.
Zat een jonge dame in. |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag ff voor 17 uur, mk2kevin met de TD op de parkeerplaats bij de Autorama in Stadskanaal !!!
Je spoiler raakte daar zeker een keer of 10 de klinkers ![]() Verder op dezelfde parking nog een bordeauxrode 35i-VR6.....laag....ami-knippers
|
|||
|
|||
![]() vanmorgen een wit rode kever rond weg van utrecht , richting nieuwegein
![]() vanmiddag een beige golf 2 met 1 gele mistlamp rechts rond uurtje of 5 |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag, geparkeerd op de Foarwei te Kollumerzwaag;
een bronskleurige Derby op Smoorachtige wieltjes, kenteken 58-SE-59
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tammoh. Werkt in Damwâld, woont inderdaad in Surhústerfean.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee, zou kunnen? ![]() Gistermiddag op de Bergse Linker Rottekade in Rotterdam een flink verlaagde beige Golf I met grote achterlichten en vouwbaar dakrekje... Eergisteren tevens een volledig houten (1:1!) Porsche 912 Targa in een showroom in Baarle-Nassau...! ![]()
Last edited by Oudelut : 28-02-2010 at 10:19. |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren gespot in Duitsland, of op de A3 Noordelijke richting of op de A9 nabij Nürnberg.
Een brilkever met NL kenteken en de bestuurder had skies achterin! Iemand van hier die gisteren de autobahn onveilig heeft gemaakt? |
|
||||
|
||||
![]() vorige week maandag bij Voorwinden;
Een rode golf2 Manhattann (of Madison?) , met witte 13"ATS'js en een schrapende onderlip ![]() ![]() Ik was het motorkapslot van mijn witte golf2 aan het maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in Roermond:
Lage bruine golf 1 volgens mij met wit dak en ATS cup |
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag bij de Makro in Leeuwarden een Tornado rode Rallye op volgens mij G60 staal. En gistermiddag in Burgum een zwarte Polo 6n2 op Ronal Turbo's.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren op de A16 richting Breda ongeveer ter hoogte van de aansluiting op de A59 een zwaar verlaagde grijze kever met rode velgen. Zonder bumpers.
Ik toeterde nog even... |