![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lennart gespot in zijn MK2.
Was ca 16.15uur terhoogte van viaduct waldwei. Jij ging richting rottevalle-harkema je kwam vanuit drachten Ik sloeg af richting oprit waldwei. Ik kwam dus vanuit harkema-rottevale. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was aan de andere in het witte hok van me ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() afgelopen donderdag in Eindhoven.. vlakbij de Campina (en de DAF fabriek)
|
|||
|
|||
![]() vandaag een panamabruine polo 1F op de A20 richting Gouda
|
||||
|
||||
![]() Maandag in den helder een lichtblauwe Scirocco1! vet ding, org nl kenteken volgens mij.
En er staat altijd een witte golf1 GTI achter Willemsoord, iemand?
|
||||
|
||||
![]() reed vanochtend volgens mij achter alberto vanaf de afslag van de weg vanaf drachten tot burgum
|
|
||||
|
||||
![]() Gespot golf V USA 2,5 liter.. auto viel me op door de amerikaanse kentekenplaten( wel NL).. erg gave auto
kenmerken: rabbit logo met 2,5 achterop sidemarkers amerikaanse nederlandse platen etc. kenteken 00-GHD-9
|
||||
|
||||
![]() VOLKSWAGEN RABBIT
Voertuig Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming RABBIT Brandstof Benzine Vervaldatum APK 15-10-2011 Uitvoering Omschrijving van de inrichting sedan Aantal zitplaatsen 5 Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) GRIJS Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 5 Cilinderinhoud 2500 cm3 Vermogen 120 kW Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t. Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t. Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 1.370 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane maximum massa voertuig 1.881 kg Massa rijklaar 1.470 kg Aanhangwagen Maximum te trekken massa: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t.
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Regelmatig te spotten in Gorredijk. Rijd een mevrouw in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanavond bij de mediamarkt in leeuwarden golf 2 iemand van hier?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zag vandaag geloof ik de oude cabrio van cabby_mk3 rijden in Landgraaf. Clubgenoot vertelde een week eerder ook al deze auto gezien te hebben.
Iemand die weet of dit klopt?
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag een witte golf 2. Bij Dinxperlo. Kenteken YH-**-**. met een mooie dame als bestuurster.
René (Tiefleger)
|
||||
|
||||
![]() Auke in Heerenveen bij de dealer!
Ook nog een vette auwuh passat die daar stond, groen op breed staal.
|
||||
|
||||
![]() Dikke A6 donkergroen, erg laag en keurig gepoetst, op grote donkere velgen met gepolijste rand, Twenterand, vlakbij Vroomshoop.
|
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond rond 21.00 uur: donkere Golf 2 op verbreed staal? op de brug naar Geertruidenberg.
|
|||
|
|||
![]() scirocco gto? rond 17:50 bij de nieuwe fietsbrug in Drachten , scirrocco ging richting snelweg a7.
Iemand van hier?